Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Bandeiras están desorde.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Default Bandeiras están desorde.

Persoal, eu non sei o que está a suceder hoxe! Tiven a miña CPU aumento de uso de carga a máis de 160, e eu creo que foi caché vBET ou así. E agora todas as miñas bandeiras son completamente desarrumada. Flags erradas para idiomas mal. Por favor, mire para iso. Grazas.

Windows 7 Temas - CreativX

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

24 horas, e nada!

Algúns de nós teñen grandes foros que sabe! Por favor, podo ter a alguén a ollar a este problema?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Como vostede sabe apoiamos de forma gratuíta, aínda o noso apoio non é 24 / 7 e para fins de semana é posible que as mensaxes de esperar algo máis, pero durante a semana, o noso equipo está aquí todos os días

Eu comproba o seu foro e non sei o que está escribindo. Parece ser Aceptar. Por favor, escriba exactamente o que bandeira non é OK e que é no menú desplegable ou bandeiras de rodapé?

Tamén - asegúrese de que use arquivos reais e non é só problema co caché do navegador. Nova versión ten idiomas, para bandeiras imaxe cambiou e é posible que só tiña problema non co caché do navegador que vBET. Podes usar F5 para volver cargar a páxina sen usar caché no IE.

Por favor, diga se hai problema ou é falsa alarma. Se hai - por favor dea detalles, porque eu non velo \\.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Michal por favor, meu amigo. Eu non son parvo. Limpar veces o meu navegador de caché moitos. As bandeiras están completamente equivocados. Bandeiras de malo linguas mal. Neste momento, a bandeira española está definida como inglés. Quizais o caché non é limpo?

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Este é un verdadeiro misterio para min. Eu pasei case todo o día tentando descubrir iso. Parece que só os membros na China ten este problema. Pode ser unha cousa google, quizais?

Bandeira todos os outros membros son correctas. Pero os meus membros na China ten este problema raro. Eu vivo e traballo en China tamén.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola Taurus,

Son capaz de atopar o que causa deste problema, eu verifiquei na fonte do sitio web e utilizando as ferramentas de Google Chrome.

Ten unha idea do que podo facer para ter os mesmos resultados como?
    Ademais, por favor copie e enviar para min por AM seu código fonte do sitio con esta cuestión.
    Poida que eu atopar algo na súa fonte de sitio.
    E sobre navegadores de internet diferentes? pode comprobar-lo mediante o IE, Chrome ou Opera? Quizais este sexa causado polo navegador (estilo css mal ou algo así).
    que a versión do navegador que utiliza? if IE - escriba que versión do IE

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola Kamil. Vou enviarlle un PM agora. Eu teño o mesmo problema en todos os navegadores.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Ben, milagrosamente as bandeiras están fixos para min de novo. A única razón para esta aparición estraña que podo pensar é que tiña algo que ver coa miña rede de distribución de contido. Que as imaxes da bandeira de algunha maneira participou no servidor China vBET cando fixo a caché. E agora despois de moito tempo, se fixo de novo.

Así, nesta fase, parece fixo. Grazas Kamil e Michal!

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

grazas por esta confirmación - resolto

Tags para este tema