Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 20 de 20

Thread: Despois rankbadges actualización é levado aínda.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Código enteiro sobre grupos de usuarios que ten en arquivo / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php.

Existe só unha función que é usada como reacción á vBulletin lóxica (para o gancho: userdata_presave) Eo nome da función é vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php (7 xogos).

Outras dúas funcións no arquivo que fai que os cambios son usados para a eliminación de grupos de usuarios vBET durante vBET un-instalación e en ningún outro lugar.

Tan se é mal debido a vBET, entón pode ser só debido a función vbet_changeDefaultLanguageGroup. Nada máis é de facer calquera cambio en Grupos.

Entón, se quere desactivalo lo, entón o xeito máis sinxelo é só para desactivar "Set apropiado Idioma por defecto do grupo" plugin. Pero isto pode desactivar automática para xestionar grupos de usuarios vBET. Entón se quere aqueles tamén que eliminar só eliminar-lo por Admin CP.

Recomendamos só para desactivar o plug-in primeiro. Se atopa o problema desaparecer, entón podemos comprobar-lo novo (encontramos que xa por dúas veces), aínda temos o mesmo - non sabemos como reproducir o problema.

Tamén pode comprobar outros plugins para o gancho userdata_presave E orde de execución do cambio para ser executado antes de/após vBET plugin.
    Último editado por vBET; 06-06-11 en 20:41.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Despois de desactivar este plugin, e executar sen el por preto de 48 horas agora, eu non tiven ese problema novo. Entón eu creo que sería seguro asumir que é porque vBET engadido e grupo de usuarios adicionais, e se ten algúns xa, por algunha razón os outros é levado con algúns cron execución. lol, iso soa un pouco vago sei, pero sen o plug-in é todo de bo de novo.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK, entón - imos comprobar-lo de novo. Esta foi a única cambio que fixo - desactivar o plugin? Fai Grupos vBET aínda están no seu foro ou eliminou estas? Cal é a versión exacta do seu vBulettin (queremos ver de preto non só no noso código, senón tamén no ámbito de gancho)?

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Si, esa é a única cambio que eu fixen. E tomei a ácaros fóra do grupos de usuarios para vBET. Pero aínda están aí. Existe un xeito doado de eliminar eses? Por ocupa moito espazo.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Taurus View Post
    E tomei a ácaros fóra do grupos de usuarios para vBET.
    O que significa exactamente? Fixo o que?

Sobre tirar vBET grupos - podes facelo por Admin CP en vBulletin opcións, ou por executar función vbet_removeDefaultLanguageGroups a partir de / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Teña en conta que se eliminar os que non se ale a mirar máis de preto o problema, xa que acontece só no seu foro.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

O que significa exactamente? Fixo o que?
    Eu marcar os grupos de usuarios de vBET. Como cando selecciona un usuario na ACP terá un carrapato / marca por digamos "española" como un grupo de usuarios adicional. Así eu sen marcar.

Rexistrado
    Outubro 2009

Como escribín no PM aínda non sabe o que é a razón do problema no seu foro. Aínda fixen algúns cambios no código vBET nesta área. Agora vBET ha xestionar grupos de usuarios só cando algúns grupos modificado ou cando Chan usuario da lingua estándar. Así, en gancho se engade condición:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    Eu non teño idea vai axudar co problema desde que nós non sabemos o que fai. En calquera caso, é posible que vai axudar. Como escribín para ti en AM, no seu historial de cambios, moitas veces grupos de usuarios de antes columna foi inocentado - quizais porque os que non están onde cargado de base de datos. Con esta condición, neses casos, vBET non fará nada, porque en casos cabina cando os cambios de datos do usuario pola CP usuario ou administrador por Admin CP, a continuación, os grupos de usuarios son cargados.

Este será incluída na seguinte versión, polo tanto, comproba iso. Se non vai funcionar, entón vai desactivar o gancho de novo e imos fixo investigación de novo.

Confirme despois da actualización non axuda.

Editar - confirma-se. Para solución rápida por favor:
    1. Ir a Admin CP -> Extensións e Productos - Extensión Manager>
    2. Buscar gancho chamado Set Grupo linguaxe apropiada por defecto de gancho userdata_presave e prema en Editar para el
    3. Engadir a principios do código:
    PHP Code:
    if ($this->setfields['membergroupids'] || $this->setfields['vbet_def_lang']) { 
    4. Engadir ao final do código:
    PHP Code:

5. Garda-lo
    Último editado por vBET; 01-07-11 en 01:27.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

OK, fixen unha actualización agora, e pode comprobar que aínda teño ese problema. Vou deixar que sabe. Grazas.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Despois de correr coa actualización por máis de dous días momento, e sen desactivar este plugin ou calquera outra cousa, eu non tiven ese problema novo. Entón eu creo que é seguro dicir que a súa corrección fixo o truco. Grazas de novo Michal. Un agradecemento gran real! Sei que esta cuestión só estaba presente no meu foro, e eu sinceramente apreciar a milla extra foi para me axudar nesta!

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

grazas por esa confirmación

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema