Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Eu agora debe emitir un billete de instalar!

Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2011

Question Eu agora debe emitir un billete de instalar!

Eu non podo chegar a este traballo, fun torcido sobre este producto hai case un mes agora e quizais utilizadas máis de 100 horas en resolución de problemas nesta 4 vBET produto, instalado no vBulletin 4.1.3 e agora estou a desistir, estou mijo e Síntome frustrado.

Necesito persoal aquí para instala-lo para min e para configuralo para o traballo.

O seu camiño cara duro para instalar este producto para axudar, porque agora o seu logo dun mes desde que comprar o paquete eo seu aínda non está funcionando.

Entreguei-o para un Lans libre en deseño web e el tente facelo funcionar, pero afther 5 horas el tivo que desistir.

Mensaxe para STAFF:

Póñase en contacto comigo en AM ou Correo para obter información de inicio de sesión para o meu servidor ou me diga como vc quere a información de rexistro ftp!

Esperanza your'e vai corrixir este logo que eu perdín a miña themper guías sobre resolución de problemas e cales non.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Notei que o seu texto foro desaparecen tras a tradución, para comprobar que: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1537

Por favor, comprobe a súa AdminCP-> vbeOpcións segundo T readme.html arquivo dende do-non-upload cartafol e axustar a lingua principal do foro.
    Último editado por kamilkurczak; 12-05-11 en 22:12.

Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2011

Talking Problema resolto

Problema resolto polo estándar ou activar lang defecto no AdminCP.

Debe ser activado por defecto para eng ter menos resolución de problemas para tratar.

E si sei que este foro é o foro para publicar no worng, pero no meu non bo humor e moi canso como solucionar este para, se cadra, máis de 100 horas eu non atopei o foro axeitado para publicar e eu non podo atopalo agora Estou empezando a pensar que son estúpido

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

grazas pola confirmación - resolto

Tags para este tema