Un exemplo de un correo-e:
Estimado Bart,
rparmar acaba respondeu a un tema que se subscribiu o dereito - A FA Limitada Club - no Foro de discusión SLR Pentax Lente de PentaxForums.com. Se desexa escribir unha resposta, por favor, abra a fío, seguindo a ligazón seguinte. POR FAVOR, NON CONTESTE a este correo electrónico.
Esta discusión está situada en:
A FA Limitada Club - Páxina 32 - PentaxForums.com
Aquí é a mensaxe que acaba de ser publicado:
<!--INICIO vBET NOT ÁREA TRADUCIDA-->
--- Cita (Orixinalmente por brecklundin) ---
Ademais, eu son obrigado a usalo, porque eu só enviou os off 35ltd para un 43ltd ... unha copia perfecta do gran 35ltd e aínda non puiden resistir a tentación de máis de prata.
--- Cita --- Fin
<! - END vBET NON ÁREA traducido -> podo relacionar con iso! Eu cambie meu DA35 para unha DA12-24 porque era máis importante para min ter esas distancias focais cubertos. Pero eu mantiven o FA43. Aínda que é menos práctico que o DA35 Creo encher un nicho especial.
Isto pode non ser o mellor exemplo técnicos do obxectivo en uso, especialmente co post-procesamento, pero me gusta. (E o mesmo acontece coa bailarina.) FA43 ataca de novo onde o FA77 sería moi preto dunha cultura.
Angie Smale danzas Campos Nada
Imaxe:
http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smale danzas Campos Nada en Flickr - Compartir fotos!)
Tamén pode haber outras respostas, pero non poderás recibir notificacións mentres non visitar o foro novo.
Todos os mellores,
PentaxForums.com
Non parecen todos correo-e como este.
fi un para un post por Eaglerapids non mostran tanto.
Un a un post por pcarfan fixo tan ben.
Quizais rparmar e pcarfan non definiu o seu idioma aínda?
Nin I.