Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Correos electrónicos estraños

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Correos electrónicos estraños

Un membro do foro reclamou respecto diso:

Un exemplo de un correo-e:
    Estimado Bart,
    rparmar acaba respondeu a un tema que se subscribiu o dereito - A FA Limitada Club - no Foro de discusión SLR Pentax Lente de PentaxForums.com. Se desexa escribir unha resposta, por favor, abra a fío, seguindo a ligazón seguinte. POR FAVOR, NON CONTESTE a este correo electrónico.
    Esta discusión está situada en:
    A FA Limitada Club - Páxina 32 - PentaxForums.com
    Aquí é a mensaxe que acaba de ser publicado:
    <!--INICIO vBET NOT ÁREA TRADUCIDA-->
    --- Cita (Orixinalmente por brecklundin) ---
    Ademais, eu son obrigado a usalo, porque eu só enviou os off 35ltd para un 43ltd ... unha copia perfecta do gran 35ltd e aínda non puiden resistir a tentación de máis de prata.
    --- Cita --- Fin
    <! - END vBET NON ÁREA traducido -> podo relacionar con iso! Eu cambie meu DA35 para unha DA12-24 porque era máis importante para min ter esas distancias focais cubertos. Pero eu mantiven o FA43. Aínda que é menos práctico que o DA35 Creo encher un nicho especial.
    Isto pode non ser o mellor exemplo técnicos do obxectivo en uso, especialmente co post-procesamento, pero me gusta. (E o mesmo acontece coa bailarina.) FA43 ataca de novo onde o FA77 sería moi preto dunha cultura.
    Angie Smale danzas Campos Nada
    Imaxe: http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smale danzas Campos Nada en Flickr - Compartir fotos!)
    Tamén pode haber outras respostas, pero non poderás recibir notificacións mentres non visitar o foro novo.
    Todos os mellores,
    PentaxForums.com

Non parecen todos correo-e como este.
    fi un para un post por Eaglerapids non mostran tanto.
    Un a un post por pcarfan fixo tan ben.
    Quizais rparmar e pcarfan non definiu o seu idioma aínda?
    Nin I.
    É iso, porque non todo o mundo ten o seu conxunto de linguaxe? Se é así, hai unha consulta MySQL que eu poida usar para definir a linguaxe de todos para inglés?

Moitas grazas!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Grazas pola nota. Nós xa empezamos a traballar para eliminar comentarios vBET de correo-e, pero poñelas de novo por mor doutras prioridades. Volveremos a esta tarefa para garantir que os comentarios vBET non son incluídos en correos electrónicos.

Si, podo confirmar iso tamén. Grazas por coidar diso tamén vBET.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Moitas grazas! Esperemos que a actualización á versión bugfix (estou asumindo 3.3.0) será relativamente indolora!

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Recibín correos electrónicos 800 esta mañá, todos con

Nome de usuario: <! - INICIO vBET área non traducido -> non rexistrado <! - END vBET área non traducido ->
    Classname: vB_Database
    MySQL Versión

e eu acabamos de recibir máis 75 e-mails coma este.

Eu sei que explicou antes, pero eu non entendo porque iso está a suceder.

Ademais, eu estou empezando avisos de carga masiva de servidores do meu servidor dedicado.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    Moitas grazas! Esperemos que a actualización á versión bugfix (estou asumindo 3.3.0) será relativamente indolora!
    Como sempre actualización trivial - pode subir arquivos e arquivo de importación de produtos

3.3.0 tampouco será só corrección de erros, melloras de rendemento, pero tamén moitos serán incluídos.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por chick View Post
    Recibín correos electrónicos 800 esta mañá, todos con

Nome de usuario: <! - INICIO vBET área non traducido -> non rexistrado <! - END vBET área non traducido ->
    Classname: vB_Database
    MySQL Versión

e eu acabamos de recibir máis 75 e-mails coma este.

Eu sei que explicou antes, pero eu non entendo porque iso está a suceder.

Ademais, eu estou empezando avisos de carga masiva de servidores do meu servidor dedicado.
    Cal é o contido deses correos electrónicos?

Sobre server carga - pode determinas o que cáusao ? A información real non é bastante - pode ser non relacionado con vBET, ou pode ser causado por máis tráfico. Tan se determinas que vBET é culpábel compracer fío novo aberto e darnos detalla

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Esperamos que este sexa corrixido en breve

Rexistrado
    Outubro 2009

Resolto Se incluirá na próxima versión. Mails son actualizados no gancho baixo nivel, polo que debe funcionar para todo tipo oe correo, pero foi probada só na sinatura de threads.

No caso de calquera outra pensa con correo acontece por favor, escriba aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2756

PS.
    Eu creo que debería appologise que tooks soo tempo - foi moi trivial para corrixir. A cuestión foi que por primeira vez cando estaba a buscar e-mails garras podo atopar o que eu precisaba, pero proba no camiño mal que me mantén alí. Sentímolo - e espero que el non era unconvinient tal - agora vai desaparecer

Tags para este tema