Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123
Resultados 21 para 25 de 25

Thread: Auto traducido páxinas vs directrices de contido de Google

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por MOGmartin View Post
    Aquí está o das estatísticas de tráfico actualizados.

@ Hilinebuilders aquí é o gráfico actualizado. Tamén vin o mesmo ... on Twitpic3

FYI: Eu tamén teño os sitios alimentados por wp-robot en WordPress que usan o Traduce Google API. Tamén foron alcanzados, á vez e perdeu o 100% do seu tráfico.
    Tipo de pregunta estúpida - onde podes poñer este filtros en Google Analytics? Eu só fixen comprobación rápida e non atopalo - xa sabes onde que me gustaría algún tempo buscando seguro para

Estamos nel e comprobar-la. Parece ser individual - algúns foros ver tal tendencia outras non. Neste momento non somos capaces de determinar cal é a razón. Só no caso de enyone que ten como tema - por favor, asegúrese de que non bloquear todas as páxinas traducidas en robots.txt

Membro
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Tipo de pregunta estúpida - onde podes poñer este filtros en Google Analytics?
    non Michal probs,

súa: CONTIDO -> Top páxinas de destino
    FILTRO: Páxinas que conteñan esta cadea:

Actualizado imaxe con estatísticas recentes, e podes ver na columna da esquerda, onde o informe é:

Twitpic - Compartir fotos e vídeos en Twitter

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    asegúrese de que non bloquear todas as páxinas traducidas en robots.txt
    FYI - Non fixar o tráfico de forma

SÓ PARA RE ESTADO:
    Eu non creo que a extensión vbet está roto. Aínda fai exactamente o que a súa anunciada como - a xente aínda poden usar as páxinas traducido 100%.

O único problema é que Google ten parado de enviar o tráfico para estas páxinas traducidas. Como o seu maldito difícil pegada unha páxina traducida, a súa tradución unha boa, eu suxerín que incorporar o Yahoo traducir API.

Eu apostaría un bo diñeiro que isto pode facer moito máis difícil para google para filtrar do índice.

SÓ PARA RE Estado, así:
    Eu son Non estou dicindo nestas páxinas son indexadas DE .... Eles simplemente non son obtidos nos resultados da busca cando adoitaban ser.

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Grazas por fornecer algúns MOGmartin insight. Eu estou vendo un descenso nas páxinas vBET traducido como ben, pero non é tan dramático como o seu. A diferenza é de preto de 25% da semana anterior. (Marzo 26 - abril 1 vs 2 abril - 8 abril)

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por ivan View Post
    Vou enviar-lle os detalles mediante PM nos próximos días serveral ...

Por favor, mire este artigo:
    technospot.net / blogs / estratexia-elimina-máquina-traducida-page-google-index /
    Neste momento non vemos a súa licenza - por favor, detalles da licenza PM ASAP. Se vostede non está licenciado do usuario, así que non pagou versión vBET. Por favor, envíe información sobre a licenza.

Sobre o enlace - é de novo a recomendación para desactivar feble traducións automáticas que non pode ser comprendido por humanos.
    Recomendamos que non permitir traducións automáticas para ser indexadas. Traducións automáticas non sempre teñen sentido e eles poderían potencialmente ser visto como spam. Máis importante, a punto de facer unha páxina web multilingüe é acadar un público maior, proporcionando un contido valioso en varias linguas. Se os usuarios non poden entender unha tradución automática ou se sente artificial con eles, ten que se preguntar se realmente quere presentar este tipo de contido para eles.
    Google traducións son moi bos e lexible, para que non haxa problema con eses. Entón, o que para deixar ben claro - el recomenda desactivar Só traducións que non pode ser comprendido por humanos. Estamos introducindo soporte para persoas que escriben en distintos idiomas e traducións son realmente bos. Polo tanto, este é NON Sobre traduci\u00f3ns de Google proporcionadas por vBET.

Eu creo que en pánico e sen lectura detallada das declaracións de Google que temos aquí moitos malentendidos. Entón, para deixar ben claro:
    1. Traducións son Aceptar a Google
    2. Google non lle gusta traducións automáticas febles que non son lexibles
    3. Tendo aínda feble traducións automáticas non é prohibido, mais só non é recomendada
    4. Traducións automáticas son de alto valor Aceptar a Google
    5. vBET ofrece traducións de Google, que ten moi boa calidade e son lexibles humana
    Último editado por vBET; 17-04-11 en 19:29.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por MOGmartin View Post
    non Michal probs,

súa: CONTIDO -> Top páxinas de destino
    FILTRO: Páxinas que conteñan esta cadea:

...

SÓ PARA RE Estado, así:
    Eu son Non estou dicindo nestas páxinas son indexadas DE .... Eles simplemente non son obtidos nos resultados da busca cando adoitaban ser.
    Grazas vou xogar con el e comprobar algúns dos nosos foros.

Sobre o estado re - como eu mostrar aquí http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7908 Google retorna a páxina nos resultados de procura. Eu creo que pode ter menos buscar entradas por mor de cambios na posición do índice, pero definitivamente as súas páxinas aínda están en índice e son devoltos nos resultados da investigación.

Imos facer algunhas investigacións propias - tamén apreciar a súa entrada futuro, se descubrir algo máis sobre a situación do seu foro no índice de Google.

Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123

Tags para este tema