Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 25

Thread: Auto traducido páxinas vs directrices de contido de Google

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por norku View Post
    Grazas Kamil. Coido que é unha pena que Google non lle gusta contido xerado deste xeito. Creo que se supón que deberían facer unha excepción para foros porque Vbet é unha idea fantástica, e mesmo no pouco tempo que eu tiña en pleno funcionamento, vin unha mellora no meu stats. Non todo está perdido aínda que, naturalmente, porque a parte realmente intelixente de Vbet - que os falantes de lingua estranxeira pode participar nun foro na súa propia lingua - é, por suposto, aínda está aí.
    Iso non é verdade que o Google non lle gusta tal contido. Isto todo é mal entendido por mor de informacións falsas que Starbug poñer aquí. Por favor, mire e escoita atentamente a película. Aquí tes que describiu máis:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por MOGmartin View Post
    Google parecen eliminado páxinas VBET agora: por favor, vexa a discusión no meu blog.

Eu, persoalmente, non creo que estas páxinas son spam, eles teñen unha finalidade lexítima ...
    Lost in Translation: Google Algo actualización 2010/06/04 | SEO Blog da SEOforums.org
    Lin o teu blog. Ao meu ver é a reacción á información último día. Ten en conta que na miña opinión, non está relacionada coas traducións. Especialmente que verifiquei só e vexo que o foro é indexada noutros idiomas: web:SEO Foro + SEO Blog SEO & Tools@seoforums.org

Entón, por que eu vexo que as súas páxinas traducidas son indexados Supoño que foi só un problema temporal quizais mesmo en Google Analytics lado, pero definitivamente non relacionados coa vBET. Pode describir o que ocorre agora?

Membro
    Rexistrado
    Setembro 2010

mate - Im un gran fan do seu plugin, e eu fixen o caso de google que o seu spam non auto traducir.

Dito isto - bótalle un ollo ao meu blog.

As páxinas auto VBET traducido ser expulsado do amigo índice.

A miña suxestión: usar unha API distinto ou polo menos dar a opción de. Non hai ningunha maneira que Google pode detectar que as páxinas son auto traducido a tradución é boa abondo.

Certas linguas como o traballo de español moi ben, algúns non.

Membro
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Lin o teu blog. Ao meu ver é a reacción á información último día. Ten en conta que na miña opinión, non está relacionada coas traducións. Especialmente que verifiquei só e vexo que o foro é indexada noutros idiomas: web:SEO Foro + SEO Blog SEO & Tools@seoforums.org

Entón, por que eu vexo que as súas páxinas traducidas son indexados Supoño que foi só un problema temporal quizais mesmo en Google Analytics lado, pero definitivamente non relacionados coa vBET. Pode describir o que ocorre agora?
    as páxinas aínda están indexados, pero eles non aparecen para calquera procuras.

Os seus 100% NON unha cuestión temporal GA, E os non traducidos (ou sexa, normal) páxinas non perderon calquera volume de investigación.

(Case) 100% do volume de investigación vai para as páxinas VBET parou.

Non me interpretar mal - 100% Im aquí do seu lado, a cuestión é, google non é.

Tamén - Eu non estou dicindo que a extensión VBET é a culpa ou dobres - aínda funciona moi ben e é un plugin grande. Google non obstante, anunciar que está tratando mesmas como xeradas automaticamente, e como tal non están a enviar calquera volume de investigación.

Eu irei actualizar o meu blog ten e nun par de días tempo.

Algunhas credenciais para ti: eu son un profesional de SEO, foron de 6 anos, falo regularmente en conferencias - Eu non son alguén que está falando con "coñecementos metade" ou un malentendido sobre como funciona o google.

Membro
    Rexistrado
    Setembro 2010

Aquí está o das estatísticas de tráfico actualizados.

@ Hilinebuilders aquí é o gráfico actualizado. Tamén vin o mesmo ... on Twitpic3

FYI: Eu tamén teño os sitios alimentados por wp-robot en WordPress que usan o Traduce Google API. Tamén foron alcanzados, á vez e perdeu o 100% do seu tráfico.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Grazas pola chaps novas informacións. Eu bloquear o meu páxinas traducidas o día 30 de marzo e, entón, decidiu revertir as modificacións de algúns días máis tarde, entón eu tiven Vbet funcionando normalmente de novo por unha semana agora. Acaba de comprobar as miñas páxinas de aterraxe e de pageviews e non podo ver ningunha caída significativa na actividade ao contido Vbet xerado. As cousas parecen normais aquí, pero vou seguir as estatísticas e se eu ver as páxinas Vbet sendo descartados vou escribir aquí.

Membro
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por norku View Post
    Grazas pola chaps novas informacións. Eu bloquear o meu páxinas traducidas o día 30 de marzo e, entón, decidiu revertir as modificacións de algúns días máis tarde, entón eu tiven Vbet funcionando normalmente de novo por unha semana agora. Acaba de comprobar as miñas páxinas de aterraxe e de pageviews e non podo ver ningunha caída significativa na actividade ao contido Vbet xerado. As cousas parecen normais aquí, pero vou seguir as estatísticas e se eu ver as páxinas Vbet sendo descartados vou escribir aquí.
    súa non a actividade (ou sexa, pageviews) que ten que ollar, a súa as páxinas de destino, é dicir, que o tráfico google enviar a estas páxinas.

a actividade é perfecto, a extensión VBET é perfecto, a cuestión non é google enviando tráfico para as páxinas que el cría (que é unha gran parte do valor do complemento para min)

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Como dixen, eu chequei as páxinas de destino e non vexo ningunha diferenza significativa. O meu é un pequeno foro e eu só estaba usando vbet por algunhas semanas, pero os meus resultados non están mostrando unha caída no momento.

Edit: Eu non podo subir fotos aquí, pero eu estou mirando para o gráfico aquí (como o seu é filtrada) e mostra unha escalada constante. Poida que eu vou ver a caída no próximo update, pero certamente de momento non vexo probs.
    Último editado por norku; 08-04-11 en 17:56.

Rexistrado
    Outubro 2009

mate - Im un gran fan do seu plugin, e eu fixen o caso de google que o seu spam non auto traducir.

Dito isto - bótalle un ollo ao meu blog.

As páxinas auto VBET traducido ser expulsado do amigo índice.

A miña suxestión: usar unha API distinto ou polo menos dar a opción de. Non hai ningunha maneira que Google pode detectar que as páxinas son auto traducido a tradución é boa abondo.

Certas linguas como o traballo de español moi ben, algúns non.
    Así como eu escribín eu leo o teu blog xa E escribinte que vexo as vosas páxinas traducidas por vBET indexou en googe. Te ve - só escribir en google consulta:
    Code:
    site:http://seoforums.org/de/
    Polo tanto, aqueles que non son expulsados do índice, ou pode que eu non entendo o que quere dicir ...

Rexistrado
    Outubro 2009

as páxinas aínda están indexados, pero eles non aparecen para calquera procuras.
    Iso non é verdade. Eu só enviar esta consulta a Google:
    Code:
    wenn ich tat Blog-Posting zu diesem Zeitpunkt eine Sache in meinem Kopf kommen. Was ist Haupt-Unterschied zwischen Autoblog und spamblog
    O resultado é un só e é o seu sitio na páxina traducido por vBET.

Os seus 100% NON unha cuestión temporal GA, E os non traducidos (ou sexa, normal) páxinas non perderon calquera volume de investigación.

(Case) 100% do volume de investigación vai para as páxinas VBET parou.

Non me interpretar mal - 100% Im aquí do seu lado, a cuestión é, google non é.
    Son feliz te como vBET Isto non é sobre quen é en que lado. Só temos que comprobar calquera información que pode ser crucial para os nosos usuarios. Especialmente se é información tan importante así. Así que só temos que corrixir calquera afirmación que podería dar impresión falsa de vBET usuarios sobre o seu usability.

É por iso que temos comprobado é que é certo que as súas páxinas traducidas son eliminadas do índice. E agora temos comprobado é que non se pode alcanzar os de búsqueda. E, en casos posto resultados son bos - isto significa que as súas páxinas están indexadas e son accesibles a través de investigación.

Ten en conta que o seu tráfico para páxinas traducidas é menor que antes podería ser bo para comparar as súas posicións no índice de Google, o que é moi importante para o tráfico de procuras. Quizais por mor dos cambios de Google algunhas das súas páxinas Wende no índice. Pode ser temporal ou por máis tempo. Difícil dicir.

Tamén - Eu non estou dicindo que a extensión VBET é a culpa ou dobres - aínda funciona moi ben e é un plugin grande. Google non obstante, anunciar que está tratando mesmas como xeradas automaticamente, e como tal non están a enviar calquera volume de investigación.

Eu irei actualizar o meu blog ten e nun par de días tempo.
    Grazas pola nota. Claro que tamén ten que comprobar analizar tales información a culpa é vBET ou non. Isto é para asegurar gran produto para os nosos usuarios e como un dos nosos usuarios, esperamos que está feliz que nós tratamos en serio e comprobar todo tamén do lado de vBET posibles erros.

Imos esperar para a súa actualización.

Algunhas credenciais para ti: eu son un profesional de SEO, foron de 6 anos, falo regularmente en conferencias - Eu non son alguén que está falando con "coñecementos metade" ou un malentendido sobre como funciona o google.
    Nunca suxerimos que non sabe o que está escribindo sobre. E realmente sinto moito se tomou tal impresión. Ten en conta que esta non é a discusión privados, pero consello público para que incluirá toda a información esenciais, aínda que pensamos que sabe sobre iso, porque é tamén para toda a sociedade a nosa. Entón, se ves algunha información obvia para ti, só porque nos preocupamos con todos os nosos usuarios a entender máis ese tema Espero que sexa Aceptar para ti - se non pode pasar a conversa privada co noso equipo

Tags para este tema