Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Google pensa URLs novas para un sitio diferente

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Default Google pensa URLs novas para un sitio diferente

Ola,

Eu teño ese Google hoxe:

URL non seguidos
    Cando probamos unha mostra de URLs do seu Sitemap e constatamos que algúns URLs redirixida a outros lugares. Recomendamos que o seu Sitemap conter ligazóns que ligan con destino final (a redirección da meta) no canto de redireccionar a outra URL

Google deu o seguinte como exemplo:
    PHP Code:
    HTTP Error301.   http://www.xxx.com/forum/ru/f64/xxxx-804/ 
    O que eu teño que facer?
    Último editado por norku; 23-03-11 en 09:44.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

isto non é nada malo, por que?
    Ligazóns en mapa do sitio non debe ser traducido.
    Iso é bo - Así é como debe funcionar. Por que? Rendemento.
    Neste momento xeración de 52 veces máis con temas poden consumir moito tempo para foros grandes. Tradución de quen á vez podería fixo moi, moi lento e xerar gran cantidade de consultas á base de datos.

E iso é bo para Google - como ve, ten unha redirección 301 á páxina con url traducido (HTTP Error: 301).

Google prefire que as conexións foron traducidos, pero iso non os molesta a todos.

Máis en: vBET Integración con outros plugins - vBulletin Empresa Translator (vBET)

Este mensaxe do google é para a súa información. Eles pensan que probablemente ten un malas conexións no sitemap, Eles pensan que non é bo para ti e non sabe nada sobre iso,
    pero xa sabe - este ligazóns son redirección (con 301) para a boa forma e iso é bo para google e moi bo para a súa web (rendemento).

vBET non soportan tradución de url en sitemap.

Ademais, non se pode integrar vBET con sitemap - Vostede terá en ligazóns Sitemaps só de temas orixinal. Google rastrexar conexións traducido en si (aínda que vai levar máis tempo) e terá traducido URLs

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Ola,

Eu non me queixo O meu post ten máis que ver coa miña falta de coñecemento do que calquera outra cousa. O meu foro funciona perfectamente (grazas a vostede) e, como vostede di, a mensaxe de Google é para a miña información en vez de ser un aviso, a continuación, que é legal.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

se vai ter máis preguntas. Vou axudar

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Grazas Kamil

Tags para este tema