Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 10

Thread: Problemas ocasionais con conversión URL

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Problemas ocasionais con conversión URL

Ola,

Teño está a utilizar vbet desde a rama 2.x, e foron a actualización ao longo do camiño. Acaba de actualizar a 3.2.2.

agora, cando premer nas bandeiras, eu observo os cambios URL tamén. Con todo, ás veces a páxina é cargada correctamente, pero outras veces, eu simplemente obter unha páxina branca que di "páxina non atopada". meu sitio é informedtrades.com. eu teño vBSEO instalado tamén.

vin algunhas persoas relatan experiencias semellantes, pero eu non vin a ninguén fala de iso ocorrendo só unha parte do tempo, nin vexo persoas que só tivo un problema despois da actualización recente. Sentímolo se isto xa foi tratado e eu perdín iso.

algunhas ideas sobre como resolver o problema?

grazas
    Simitis

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Creo que atopei o estándar. En ligazóns do foro que teñen caracteres son requiridas para non ser atopado. Non sei porque aínda.

Non somos capaces de reproducir-lo nos nosos servidores (como podes ver aquí está funcionando ben) polo que debes me PM acceder detalles do seu Admin CP e FTP.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por simit patel View Post
    Ola,

Teño está a utilizar vbet desde a rama 2.x, e foron a actualización ao longo do camiño. Acaba de actualizar a 3.2.2.

agora, cando premer nas bandeiras, eu observo os cambios URL tamén. Con todo, ás veces a páxina é cargada correctamente, pero outras veces, eu simplemente obter unha páxina branca que di "páxina non atopada". meu sitio é informedtrades.com. eu teño vBSEO instalado tamén.

vin algunhas persoas relatan experiencias semellantes, pero eu non vin a ninguén fala de iso ocorrendo só unha parte do tempo, nin vexo persoas que só tivo un problema despois da actualización recente. Sentímolo se isto xa foi tratado e eu perdín iso.

algunhas ideas sobre como resolver o problema?

grazas
    Simitis
    Text automatically translated from: Spanish to: Galician
    Translated text
    Ola,

Eu tamén aconteceu unha vez, pero se actualizar a páxina de novo e fai ben.

A verdade que é raro, saúdos.
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

O certo é que non importa de como é raro - non debe ocorrer en todo e nós faremos noso mellor para que funciona todo o tempo

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

i revertido para vbet 312, que funciona ben. así, o problema está relacionado a algunha diferenza entre 312 e 322. tamén, cando reverteu a 312, o primeiro que fixen foi un produto de substitución. o problema aínda persistía. Entón, cando cargado os ficheiros de 312, que parecía resolver o problema. así, quizais o problema se relaciona cunha edición de arquivo feita entre 312 e 322.

Tamén digno de nota é que eu teño vbblogs instalado. iso non foi impactado en todos; URLs en blogs non estaban a ser escrito en carácteres estranxeiros. nin en 322 nin en 312.

Eu realmente quere aproveitar as novas características do 322. hai de calquera xeito podo facelo en función da situación?

grazas
    Simitis

Added: e está claro que eu teño a última versión do vBSEO instalado.

Rexistrado
    Outubro 2009

Non é a mellor idea para reinstalar feita cando o soporte é na súa tarxeta ...

Tamén creo que este é un problema coa configuración vBSEO. Os patróns que ten para o segmento non vai permitir que os sinais externos:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '(\d+)-([a-z\._\-ŠŽšžźŔÁÂĂÄĹÇČÉĘËĚÍÎĎŃŇÓÔŐÖŘŮÚŰÜÝŕáâăäĺçčéęëěíîďńňóôőöřůúűüý˙µA-Z\d-]+)\.html',
    debe ser algo así:
    Code:
    'VBSEO_URL_THREAD' => '([^/]+)/(\d+)-([^/]+)\.html',
    Pero non cambie-lo manualmente. Este estándar está en moitos lugares na configuración vBSEO. Por favor, AM me acceso a información para o seu CP vBSEO e eu vou descubrir cal parámetro de configuración é responsable por iso.

Rexistrado
    Outubro 2009

A razón é a configuración vBSEO mal.

Opción definida "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" "Manter Non-Inglés Personaxes en URLs".

Este desaparecen misteriosamente do noso manual de integración. Desculpem-me por problemas só un conxunto de parámetros e só pode ir ben

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    A razón é a configuración vBSEO mal.

Opción definida "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" "Manter Non-Inglés Personaxes en URLs".

Este desaparecen misteriosamente do noso manual de integración. Desculpem-me por problemas só un conxunto de parámetros e só pode ir ben
    Translated text
    Para o español hai un problema coas letras
    Original text
    ESTE letras N, O, I, etc etc (THE Translate Elimina TO N, O, I .
    Translated text

Tendo en "caracteres non Inglés substituír" substitúe vBSEO letra N, ou i na URL. SEO para iso é moi bo.

Con "Keep Non-Español Personaxes en URLs" caracteres son substituídos por ~. Algo que afecta moito o SEO.

Por vBET futuras revisións será "resolto" ou tecnicamente imposible?.

Grazas.
    Original text
    Último editado por jorgejgm; 26-11-09 en 17:32.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por jorgejgm View Post
    Translated text

Tendo en "caracteres non Inglés substituír" substitúe vBSEO letra N, ou i na URL. SEO para iso é moi bo.

Con "Keep Non-Español Personaxes en URLs" caracteres son substituídos por ~. Algo que afecta moito o SEO.

Por vBET futuras revisións será "resolto" ou tecnicamente imposible?.

Grazas.
    Original text
    Isto faise por vBSEO - non vBET non fixo tales substitucións. Ten que configurar adecuadamente vBSEO. Pode ter a opción de manter non Espagnol personaxes ans tamén configurar manualmente en FORUM_DIR / inclúe / config_vbseo.php parámetro $ Vbseo_custom_char_replacement. Grazas que será capaz de traballar con traducido URL e manter o seu actual URL lingua nativa como aqueles onde.

Aquí tes:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/informacje/1274-pierwsze-na-swiecie-forum-o-nlp-wspierajace-wielojezyczna-spolecznosc.html
    Este é URL onde as letras polaco (como SAEC) cambiou grazas á $ Vbseo_custom_char_replacement e aínda conserva todas as outras letras non inglés. Este é mesmo enlace para o xaponés:
    Code:
    http://www.forum.simple-nlp.pl/ja/informacje/1274-nlp多言語のサポートのための世界初のフォーラム!.html
    Ademais, este é un bo exemplo porque ten que manter non Inglés / Espagnol personaxes - algunhas linguas teñen Noly non Inglés / Espagnol caracteres.

Iso é exemplo de como pode definir $ Vbseo_custom_char_replacement valor (para letras polaco):
    PHP Code:
        $vbseo_custom_char_replacement = array(
    'ˇ' => 'A',
    '¦' => 'S',
    '¬' => 'Z',
    '±' => 'a',
    '¶' => 's',
    'Ľ' => 'z',
    'ą' => 'a',
    'ę' => 'e',
    'ć' => 'c',
    'ż' => 'z',
    'ś' => 's',
    'ź' => 'z',
    'ó' => 'o',
    'ł' => 'l',
    'ń' => 'n',
    'Ą' => 'A',
    'Ę' => 'E',
    'Ć' => 'C',
    'Ż' => 'Z',
    'Ś' => 'S',
    'Ź' => 'Z',
    'Ó' => 'O',
    'Ł' => 'L',
    'Ń' => 'N'
    ); 
    Tan tan ves - podes manter xeito de SEO do deus para as vosas ligazóns existentes e abrir para ligazóns traducidas en 52 linguas

Espero que isto axuda en caso de calquera outras cuestións é só pedir - estamos aquí para axudar
    Último editado por vBET; 26-11-09 en 20:16.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Translated text
    Moitas grazas unha vez máis, funciona perfecto.

Grazas.
    Original text

Tags para este tema