Ola,
meu dominio é de 4 anos de idade. E nunca tivo un problema antes con google.
Teño que dicir que eu tiña unha morea de URL indexados en idiomas traducidos. Máis de vbet foro e outros que eu teño visto.
Último editado por pepito69; 05-03-11 en 11:10.
Eu desinstale mod vbet, ha borrar as regras para relationed vbet, agarde 4 días e reinstalar-lo de cero.
Non estou seguro de se isto vai axudar, entón cada vez que ver algúns
aconteceu que está indo só para desinstalar e empezar de novo?
Google parece serios problemas cos outros quedando por diante de
algo nada, e sempre parece ser bo, entón
dumps google todo sobre ti, google practicamente controla o noso destinty,
e google non foi coñecido por xogo limpo ou ... google fermosa
moi controla a internet, o que pasa na intenet, e
o que eles queren ver acontecer en internet, pero eu non son un experto,
pero eu escoito as mesmas historias ole ... Eu teño un sitio quente, agora todos os
unha súbita google non me amosar máis amor ... e dominios
que eran estrelas e recibindo tráfico, chegar a ser moi pouco ...
O meu dominio é moi, moi novo ... era para abaixo como 2 días, e eu perdín
preto de 70 backlinks, non estou seguro se iso xa estaba benvida, ou
eu perdín os backlinks porque eu estaba abaixo por dous días, e
co meu sitio que está a ser tan novo, por que estou a recibir backlinks rápido de todos os xeitos?
Google é raro, pero eles non están aquí para axudar, eles
estamos aquí para gañar cartos e axudar a si mesmos primeiro ....
e, ás veces, mesmo a menor alteración no lugar pode leva-lo para fóra .... xa que a maioría de nós
realmente non sei como funciona o sistema, entón nós facemos un cambio local menor, entón comezamos
perder toneladas de tráfico, eo noso primeiro pensamento é a culpa do google.
Último editado por dsimms; 05-03-11 en 18:51.
Vou dicirlle en poucas semanas, teño moito tempo ... grazas na mesma.
Hai unha posibilidade a ser a miña culpa, eu teño que descubrir-lo.
Cómo mencionei antes o meu sitio é moi novo. que alcanzou o pico de
1.400 conexións en só preto de dúas semanas despois parou. Non estou seguro
o que está pasando agora, parece estar a perder, como enlaces por 20-50
día agora, entón eu non estou seguro o que está en falta, espero que el non é
vbet, pero quen sabe neste momento. Teño minusválidos un mod que ten
foron sospeitosos de sombreiro negro, entón eu espero que sexa o problema,
agora que eu teña desactivada a posibilidade de mod que facer o día de uns días / semanas
para descubrir se os meus enlaces deixar de desistir e comezar a aumentar de novo, pero
a continuación, de novo, pode ser nada, pero danza sandbox, ou google ....
pero co caso dun sitio web de catro anos de idade, non debe estar en modo seguro.
Como vostede sabe que só as ligazóns vbet están sendo eliminados?
Fácil, escriba no google web de procura:www.yourdomain.com / foros / itComo vostede sabe que só as ligazóns vbet están sendo eliminados?
Os cambios no número de ligazóns indexadas polo google é debido, probablemente, diferentes servidores de Google, eles non son o mesmo número de indexación de URL, e hai máis de 50 servidores.
cada vez que fai:
web:www.yourdomain.com
se conecta a un servidor google único.
Por favor, diga-nos onde en ferramentas de webmaster está escrito que Google non lle gusta sitios traducidos? ... Tamén aquí o contido non é automática - traducción é automática - o contido é auténtico do seu temas moi escrito polos seus usuarios moi.
Google non está en contra traducido contexto - a proba é moi foros usando vBET e ser indexado. Pode simplemente comprobar-lo exemplo no noso sitio. Se o Google estaba en contra, non sería indexado. Mesmo este tema moito que é novo xa está indexada noutros idiomas (eu Comproba a Polish) que facilmente probas de que Google está indexado páxinas traducidas.
Polo tanto, este é o seu problema non xeral unha.
Neste momento vBET non funciona no seu foro - polo que non son capaces de traballar sobre o problema, nin lle dar calquera información que outros - por favor, chame vBET. Sexa cal sexa a razón do seu problema, desconectando vBET fixo permanente. Vostede non terá indexados páxinas traducidas, se non vai traducir as páxinas do seu foro. Como escribín - non sei agora cal foi o motivo. Podería ser incluso algo temporal do lado de Google o que podería volver como era, sen os cambios. Quizais ... Agora non é a cuestión máis - agora non ten vBET así, neste momento, é cousa normal que non ten indexadas páxinas traducidas - porque agora non está traducido páxinas. Por favor, primeira vez en vBET.
Estou comprobando o fío do comezo tan triste é fomething xa estaba escrito. Eu comproba o seu robots.txt e vin alí wird contido, como:
Disallow: / foros / gl / * mode
Que eu saiba robots.txt non soportan Curinga como * - esta podería ser a parte do problema. Non debería, porque debe dicir que as conexións con inicio URL exacta: / Foros / gl / mode * non debe ser indexada, pero os cambios quizais algo en bots de Google e agora eles non entran todos os enlaces que comecen por: / Foros / gl / (No exemplo porque os sinais non se permiten * e lectura URL para con este sinal non lle dando permiso para a indexación de todas as súas páxinas traducidas). Isto sería unha explicación da súa situación desde que ver que regras como para o conxunto das linguas.
Unha vez máis, non debe ser a razón aquí, pero doutro xeito non usar sinais * en regras non permitir, tal vez por iso ten algo en común co seu problema. Por favor eliminar / comentar esas regras.
Tamén comprobar o que webmaster ferramentas está dicindo a vostede sobre enlace que foi bloqueado por robots.txt. Está claro que agora - porque escolleu vBET - podemos ter ferramentas para webmasters mal analizar, porque as conexións traducido non existe máis no seu foro. Entón, unha vez máis - primeira quenda en vBET, despois de que neste momento hai que esperar, porque as ferramentas webmaster non mostran datos reais - histórico (e non sabe cando é actualizado). Entón, primeiro á súa vez vBET. Entón, en 2 semanas non muda nada, imos investigar máis. Sería máis doado se vBET sería o tempo conectado, agora teremos cousa adicional - Google tempo de reacción ...
Último editado por vBET; 06-03-11 en 22:56.
robots.txt non simplificados e é fabricante de problema potencial. E se ler o meu post anterior aquí podes ver explicación potencial de por que soamente páxinas traducidas non foi indexada polo seu robots.txt - potencial - Eu non podo definitivamente dicir que foi o fabricante de problema, pero tampouco debe dicir sempre que non é, sobre todo, que ten aí declaracións ilegais.