Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 10

Thread: Spam

Exclamation Spam

Creo que ten algúns problemas de spam no seu foro. Quizais ten que restrinxir a inscrición de novos membros por admin porque parece que está a recibir spammers oustider como o inferno. Moitas mensaxes de spam do foro. É triste cando pensas que hai mensaxes novas e case todos eles de spam ...

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Si, algo ten que ser feito. Mensaxes de SPAM son eliminados, mais aínda temos que fixo algunhas restricións adicionais.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - algúns pasos foi feito:
    - VM bloqueado ata que varios artigos son escritos
    - Mesmo para URL
    - A partir de información membro e editar os detalles removidos: páxina principal, os detalles
    - Sinatura desactivado
    - Algúns enderezos IP bloqueados

Se descubrir unha nova forma de SPAM, por favor teña en conta que - imos facer o noso esforzo para bloquealo lo.
    Último editado por vBET; 24-11-09 en 19:34.

Boa vBET traballo.

Spam está de volta! Isto é moi aburrido. Realmente creo que debería pantalla os usuarios do seu rexistro en vez de deixalos tomar parte libremente.

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Text automatically translated from: Russian to: Galician
    Translated text
    Probe o fío allvb.info / modsec. Eu teño o meu propio foro para vBulletin, e estou a partir desta web un par de mods e poñer ata que todo estea tranquilo, non spammers. Só os que previamente rexistrados están movendo, pero eles van gradualmente ir ao banco.
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Torrento View Post
    Text automatically translated from: Russian to: Galician
    Translated text
    Probe o fío allvb.info / modsec. Eu teño o meu propio foro para vBulletin, e estou a partir desta web un par de mods e poñer ata que todo estea tranquilo, non spammers. Só os que previamente rexistrados están movendo, pero eles van gradualmente ir ao banco.
    Original text
    Grande grazas ao consello

lol Lote de spam aquí de novo hoxe!

Vostede sabe, o mellor xeito é a validación por admin. Isto é o que eu teño e usei por meses e este é o mellor. Non máis spam!

Rexistrado
    Outubro 2009

Todos os limpos Estamos bloqueando palabras clave en opcións de censura cada vez, así que non haberá spam en breve, xa que spammer recibirá unha mensaxe ilegível.
    Validación por admin opción é realmente bo, pero require moita atención e tempo. Imos considerar que o spam aparecerá máis grande problema aquí.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Moi boa idea!

--
    Original text

Tags para este tema