Ola,
Agora eu non sei onde é o problema. Aínda coa carpeta lang dobre na url ou non?
ahhh perdón Porque onte deite unha solución para 4 versión de vB mais tes 3 o meu erro, me desculpe outra vez.
aquí tes unha solución para eliminar a dobre redirixida de url:
1. abrir e facer unha copia deste arquivo:
raíz foro / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. neste ficheiro atópase:
PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
3. nesta función atopar:
PHP Code:
if (!$vbulletin->userinfo['userid'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_guestfilecache_use']
4. ANTES poñer este código:
PHP Code:
if ('REQUEST_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost' && $_REQUEST['language'])
{
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$url = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
if(preg_match('/\/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//',$url))
{
$url = preg_replace('/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//','',$url);
exec_header_redirect($url);
}
}
En segundo lugar. Eu non sei o problema que ten cando quere actualizar vBET. por favor, me dea algúns exemplos. Verifique as opcións no AdminCP-> vBET-> main (motor url, etc) e pegue o seu. Htaccess.
Se aínda non pode actualizar a nova versión - por favor enviado a min por AM seu AdminCP e detalles FTP e vou resolve-lo.
En terceiro lugar. Quería integrar seu xerador mapa do sitio con vBET? aquí tes unha solución paso a paso como integrar este mod: http://www.vbenterprisetranslator.co ...tegration.html