Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 13

Thread: Axúdeme

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Thumbs up Axúdeme

1) Para "número de caracteres antes Salto automática de Texto" Set a '0 'onde podo obter esta configuración?

2) ¿Como podo saber o meu foro é utf-8 charactersets se eu ver no xogo de caracteres HTML mostrar este número ISO-8859-1

3) como eu atopar esa configuración para o valor characterset Set en letras minúsculas?

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Ola

1)
    Conforme descrito no do-non-upload -> readme.html file:
    Todos os axustes á beira characterset son feitas por Admin CP-> Configuración-> Opcións-> - Show All Settings -
    Podes atopar esta opción en Tema Opcións de visualización (showthread) sección
    Aviso previo: De acordo coa súa segunda pregunta parecer, que o foro ten que estar en formato UTF-8, así que lembrar, que este paso é necesario NON para UTF-8 charsets.

2)
    Se está definido para ISO-8859-1, entón o seu foro non é en UTF-8, porque é o valor do 'charset' atributo para a definición do tipo de contido HTML no modelo de "headinclude '... para cada páxina do seu foro
    Recordar, Que esta opción se recomenda establecer unha vez antes de calquera posts son escritos no seu foro! Isto é porque pode ser unha desorde char-, cando modificalo máis adiante.
    Se realmente cómpre facer cambios, pode ler sobre iso en do-non-upload -> readme.html arquivo FAQ sección

3)
    Esta non é unha definición Só ten que lelo de novo -> Conxunto valor characterset en letras minúsculas <- Isto significa, ten que definir un valor characterset en letras minúsculas (non capitais). Velaquí a configuración en:
    Admin CP -> Idiomas e Frases - Xerente de idioma>
    Ten que escribir utf-8 no canto de UTF-8

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

1) así como a súa opción, temos que cambiar o noso formato de foro converter a UTF-8 ou só estar en configuración actual?

2) É moi importante ten configuración en UTF-8?

3) cando cambiar esta configuración a partir do $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL); para $ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL); meu portal ficar en branco. Entón, como solucionar isto?

4) ¿Como podo volver ao noso foro idioma principal despois de lingua irlandesa traducir usando este vbtranslator
    como abc.com / forum.php? language = ga de volta a abc.com / forum.php

5) Por que despois de que eu usar este plugin e converter a outra lingua, o meu plugin de estatística que é amosar poster top, novo segmento, novo post e outros non seguiu para converter. Como facelo? Unha vez máis a nosa descrición de cada sección na nosa subforum tampouco seguiu para converterse tamén. Como corrixir isto?

6) Como cambiar o proxecto da bandeira?

7) ¿Como podo atopar o arquivo. Htaccess no meu foro para seguir esta instrución?
    vBSEO integración

meu foro: cutimalaysia.my

8) porque o meu cms vBulletin, non mostrou bandeira?
    Último editado por vBET; 04-12-10 en 11:30. Motivo: URL malo

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

1) pode estar en configuración actual. Se non usar un foro utf-8 só definir esta opción: Número de caracteres antes de Salto automática de texto a 0

2) non, non é importante, pero se ten NON utf-8 charactersets por favor, faga todos os pasos importantes do readme.html arquivo dende do-non-upload Ford para non utf-8 foro charactersets

3) Compracer facer toda integración con vBSEO pasos de readme.html arquivo dende do-non-upload Cartafol. Todos os pasos. Era no voso foro e #o voso urls non é traducido. Terías que integrar dous vBSEO ficheiros:
    _createurl.php
    _url.php

Se será de novo (páxina en branco), por favor tente atopar no seu arquivo de rexistro o nome da cuestión. Este arquivo de rexistro é no seu servidor. (Pode pedir abaut que o teu provedor de hospedaxe)

4)
    Code:
    abc.com/forum.php?language=ga
    este non é SEO URL. Se queres ter un parámetro enlaces sen linguaxe - Por favor, integrar a súa url para SEO.
    Por favor:
    1. ir a AdminCP-> vBET-> principal
    2. conxunto Tipo de conexión para VBSEO_URI
    3. conxunto Tipo de con traducións Para Crear URL segundo SEO consenso de vínculo (i.e. '/en/Enderezo')
    4. Editar #o voso .htaccess Ficheiro (engade todo vBET rulse befor vBSEO gobérnache/gobérnate pode atopalo dentro .htaccess Arquiva dentro do-non-upload cartafol)

Como de volta para a lingua principal? Só ten que premer na bandeira do seu idioma principal (para o noso foro - esta é a bandeira Inglés)

5) Por favor, explique mellor. Por favor, pegue aquí unha url para o segmento con esta cuestión. Usa algún Mod especial?

6) Pode cambiar unha posición de bandeiras. Para iso - por favor:
    1. ir a AdminCP-> vBET-> Bandeiras
    2. conxunto Inserta bandeiras opción, como tal, quere ter. Se definir Personalizado - Ten que poñer $ Vbenterprisetranslatorflags en modelo coa man.

7) ¿Onde? ir ao seu FTP (por algúns como director de Total Commander) e vaia ó directorio raíz do foro. No fondo ten que ter o seu. Htaccess.
    vBET .htaccess Arquívache/Arquívate pode atopar dentro do-non-upload Cartafol. Posto vBET regras antes de vBSEO regras.

8) Eu estaba no seu foro e podo ver as bandeiras, polo que debes explicar mellor esta cuestión e pega aquí unha URL para a páxina con problemas (se é posible)
    Último editado por kamilkurczak; 03-12-10 en 19:48.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por Cuti Malaysia View Post
    1) Para "número de caracteres antes Salto automática de Texto" Set a '0 'onde podo obter esta configuración?

2) ¿Como podo saber o meu foro é utf-8 charactersets se eu ver no xogo de caracteres HTML mostrar este número ISO-8859-1

3) como eu atopar esa configuración para o valor characterset Set en letras minúsculas?
    así que quero confirmar, o meu ambiente de foro agora está en non utf-8 charactersets? é certo?

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    1) pode estar en configuración actual. Se non usar un foro utf-8 só definir esta opción: Número de caracteres antes de Salto automática de texto a 0

2) non, non é importante, pero se ten NON utf-8 charactersets por favor, faga todos os pasos importantes do readme.html arquivo dende do-non-upload Ford para non utf-8 foro charactersets

3) Compracer facer toda integración con vBSEO pasos de readme.html arquivo dende do-non-upload Cartafol. Todos os pasos. Era no voso foro e #o voso urls non é traducido. Terías que integrar dous vBSEO ficheiros:
    _createurl.php
    _url.php

Se será de novo (páxina en branco), por favor tente atopar no seu arquivo de rexistro o nome da cuestión. Este arquivo de rexistro é no seu servidor. (Pode pedir abaut que o teu provedor de hospedaxe)

4)
    Code:
    abc.com/forum.php?language=ga
    este non é SEO URL. Se queres ter un parámetro enlaces sen linguaxe - Por favor, integrar a súa url para SEO.
    Por favor:
    1. ir a AdminCP-> vBET-> principal
    2. conxunto Tipo de conexión para VBSEO_URI
    3. conxunto Tipo de con traducións Para Crear URL segundo SEO consenso de vínculo (i.e. '/en/Enderezo')
    4. Editar #o voso .htaccess Ficheiro (engade todo vBET rulse befor vBSEO gobérnache/gobérnate pode atopalo dentro .htaccess Arquiva dentro do-non-upload cartafol)

Como de volta para a lingua principal? Só ten que premer na bandeira do seu idioma principal (para o noso foro - esta é a bandeira Inglés)

5) Por favor, explique mellor. Por favor, pegue aquí unha url para o segmento con esta cuestión. Usa algún Mod especial?

6) Pode cambiar unha posición de bandeiras. Para iso - por favor:
    1. ir a AdminCP-> vBET-> Bandeiras
    2. conxunto Inserta bandeiras opción, como tal, quere ter. Se definir Personalizado - Ten que poñer $ Vbenterprisetranslatorflags en modelo coa man.

7) ¿Onde? ir ao seu FTP (por algúns como director de Total Commander) e vaia ó directorio raíz do foro. No fondo ten que ter o seu. Htaccess.
    vBET .htaccess Arquívache/Arquívate pode atopar dentro do-non-upload Cartafol. Posto vBET regras antes de vBSEO regras.

8) Eu estaba no seu foro e podo ver as bandeiras, polo que debes explicar mellor esta cuestión e pega aquí unha URL para a páxina con problemas (se é posible)

1) despois de eu facer algunha configuración, é todo escenario para facer vbtranslator activa e pode converterse linguaxe e enlace correctamente agora?

2) Este é o tranlsator vBulletin mesmo traducir que con Traduce Google?

3) despois de que eu comprobar algures no meu foro que does't cambio
    por exemplo este enlace, http://www.cutimalaysia.my/ga/f269/berita-ekonomi

pero este post pode converterse corectly
    http://www.cutimalaysia.my/ga/airgea...-rm2-20-a/t756

para a súa información o meu idioma principal está na malaia. por favor me axude referíndose todo unha cuestión iso?
    Último editado por Cuti Malaysia; 04-12-10 en 13:59.

Rexistrado
    Maio 2010

Quote Enviado Orixinariamente por Cuti Malaysia View Post
    así que quero confirmar, o meu ambiente de foro agora está en non utf-8 charactersets? é certo?

1) despois de eu facer algunha configuración, é todo escenario para facer vbtranslator activa e pode converterse linguaxe e enlace correctamente agora?

2) Este é o tranlsator vBulletin mesmo traducir que con Traduce Google?

3) despois de que eu comprobar algures no meu foro que does't cambio
    por exemplo este enlace, Eacnamaíoch Nuacht

pero este post pode converterse corectly
    Airgeadra Malartú 1 USD; RM2.20?

para a súa información o meu idioma principal está na malaia. por favor me axude referíndose todo unha cuestión iso?
    Pode comprobar a configuración do foro. Só tes que ir ao AdminCP-> Idiomas e Frases-> Xestor-> Language Editar Configuración-> Fonte de Caracteres HTML
    Se non usar UTF-8 - é OK!

1) Eu estaba no seu foro e tradución de boas obras. Tradución na url con vBSEO obras Goot (ten unha boa integración agora)

2) Si, vBET traballa tradutor google motor

3) Eu estaba no seu foro e tradución de boas obras. Onde está o problema? Explicar mellor por favor

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    Pode comprobar a configuración do foro. Só tes que ir ao AdminCP-> Idiomas e Frases-> Xestor-> Language Editar Configuración-> Fonte de Caracteres HTML
    Se non usar UTF-8 - é OK!

1) Eu estaba no seu foro e tradución de boas obras. Tradución na url con vBSEO obras Goot (ten unha boa integración agora)

2) Si, vBET traballa tradutor google motor

3) Eu estaba no seu foro e tradución de boas obras. Onde está o problema? Explicar mellor por favor

1) a cuestión é que eu non podo facer diferente ou UTF-8 ou non, no meu xogo de caracteres HTML, que mostran ese carácter ISO-8859-1 <<<É ese UTF-8 ou non. Por favor reconfirmar.

2) Así que significa que Vbet no noso portal está funcionando correctamente?

3) Por que a bandeira tradutor vBulletin no noso portal, nesta url http://www.cutimalaysia.my/iklan/index.php non mostrar?
    Último editado por Cuti Malaysia; 06-12-10 en 20:42.

Rexistrado
    Maio 2010

1) ISO-8859-1 isto non é utf-8 e iso é OK
    2) tradución boas obras, pero cando intento traducir unha mensaxe exhibida polo seu mod (por javascript) non funcionou. Entón, debemos integrar os nosos mod co mod.

Por favor, faga un novo tema na sección de integración e describir este mod (ofrécenos un nome e url para este mod. Mod é libre ou non?)

3) Vou comprobar iso.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

plase comprobar pm

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak
    tradución boas obras, pero cando intento traducir unha mensaxe exhibida polo seu mod (por javascript) non funcionou. Entón, debemos integrar os nosos mod co mod.

Por favor, faga un novo tema na sección de integración e describir este mod (ofrécenos un nome e url para este mod. Mod é libre ou non?)
    o que quere dicir seguintes insturction anterior. Non undertand. O que quere dicir sobre o mod?
    Último editado por mateuszr; 09-12-10 en 08:19. Motivo: use 'quote' no canto de texto en negriña

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema