Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Como podo estar seguro de que foi Rastrexar?

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

Default Como podo estar seguro de que foi Rastrexar?

Eu quería saber se existe unha forma de descubrir o meu sitio que está a ser Rastrexar correctamente en todas as linguas diferentes?

Eu executando unha gran mestura de software, vBSEO, vBulletin v3.8.6, Vbadvanced e, por suposto, Vbet v3.5

E eu teño o meu sitio todos instalados dentro dun directorio nada "foros" na raíz.

Eu teño todos os meus redireccións de traballo eu creo que a xente poida navegar na páxina de noticias (cmps_index.php) fina en distintos idiomas, e os foros principal (index.php) ben.

Pero como podo comprobar que o mundo está lentamente arrastrando os meus 500000 url (que estaban orixinalmente en inglés, agora en todas as linguas diferentes, tanto o sitio web de fronte (cmps_index) e os fíos foros.

Eu aínda teño que instalar a v3.0 última sitemap vBSEO, quero garantir que as cousas están funcionando ben, e despois mirar para lograr que na mestura de software sen problemas.

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Non estou seguro, se isto é, o que está a buscar, pero tentao Google Webmaster Tools.

Tags para este tema