Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: vbOptimise

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default vbOptimise

Estou, por desgraza, segue a ter problemas co uso de vbOptimise e vBET xuntos. Se eu activar o caché do invitado, que almacena todas as páxinas para os hóspedes en memcache, páxinas vBET perden CSS e facer non traducir correctamente.

Algunha idea?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

e cando vBotpimise está desactivada - estilo de caché convidado é obra de Deus ou non? Quere verificalo. i quere comprobar a súa fonte web.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por tavenger5 View Post
    Estou, por desgraza, segue a ter problemas co uso de vbOptimise e vBET xuntos. Se eu activar o caché do invitado, que almacena todas as páxinas para os hóspedes en memcache, páxinas vBET perden CSS e facer non traducir correctamente.

Algunha idea?
    memcache non está destinada para almacenar en memoria grandes cantidades de datos (> 1MB por defecto). Quizais é iso o que está causando o problema?

Eu estou usando vBET, vBoptimise, Memcache e APC no meu servidor sen problemas, pero está a usar unha versión antiga do vbet que non ten a caché de arquivos convidado.

Tags para este tema