Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Modelo de edits

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Default Modelo de edits

Ola,

Antes de mercar a versión PRO eu decidimos avaliar a un libre no meu sitio:
    travelexpert.gr / travel.php

Entón, eu teño algunhas preguntas:
    1 .- ¿Podo engadir as bandeiras na liña de menús no meu botón onde agora di: "Asesor de viaxe súa"?
    2 .- Eu respecto o desexo de Google de ter o seu slongan, pero podo engadir la no pé, mentres que as bandeiras van estar arriba?
    3 .- E finalmente ... O prezo de US $ 90 inclúe a versión libre da marca do seu módulo?

Grazas
    Maria

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,
    Eu atopei esta instrución para que en versión gratuita da páxina vBET:
    vB Tradutor Enterprise - Foro vBulletin.org

1.
    Code:
    Configurable place for flags - simply select in options where you want to have translation flags. NO MANUAL TEMPLATE MODIFICATION. Supported: Footer-Bottom, Footer-Top, Navbar-Bottom, Navbar-Top, Custom
    - Possible custom place for flags - in such case just edit template which you want and add $vbenterprisetranslatorflags
    - Configurable header for flags
    - Flags generation base on templates - so if you need to customize for several styles simply edit hose templates: vbenterprisetranslator_flags_begin, vbenterprisetranslator_flag, vbenterprisetranslator_flags_end.
    por iso, se quere poñer a súa bandeira baixo este botón - só tes que ir á vBET de menú e editar bandeiras lugar para Personalizado. Despois é só $ Vbenterprisetranslatorflags para o modelo con este botón

3. $ 90 - este é un custo de licenza vBET, Se queres eliminar o enlace de crédito vBET, tes que mercar tamén a marca de licenza adicional libre - por US $ 135

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu vexo que nós perdemos resposta á pregunta 2

Así - si, pode pór o logo Gogle noutro lugar. Para iso hai que eliminar imaxe Google a partir da configuración vBET e engadir lo en modelo apropiado pola CP Admin.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Grazas aos dous de vós. Eu vou compra-lo durante o fin de semana.

Maria

Tags para este tema