Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Sjabloon Bewerkingen

Junior Member

Default Sjabloon Bewerkingen

Hallo,

Voor het kopen van de PRO-versie heb ik besloten om het gratis te evalueren in een mijn site:
    travelexpert.gr / travel.php

Dus, heb ik enkele vragen:
    1 .- Kan ik de vlaggen op de lijn onder mijn button menu's waar nu zegt: "Uw Travel Advisor"?
    2 .- Ik respecteer de wens van Google om hun slongan hebben, maar kan ik het toevoegen aan de voettekst, terwijl de vlaggen worden aan de top?
    3 .- En tot slot ... De prijs van 90 dollar inclusief merk gratis versie van de module?

Dank u
    Maria

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hello,
    Ik vond dit instructie voor u op gratis versie van vBET pagina:
    vB Enterprise Translator - vBulletin.org Forum

1.
    Code:
    Configurable place for flags - simply select in options where you want to have translation flags. NO MANUAL TEMPLATE MODIFICATION. Supported: Footer-Bottom, Footer-Top, Navbar-Bottom, Navbar-Top, Custom
    - Possible custom place for flags - in such case just edit template which you want and add $vbenterprisetranslatorflags
    - Configurable header for flags
    - Flags generation base on templates - so if you need to customize for several styles simply edit hose templates: vbenterprisetranslator_flags_begin, vbenterprisetranslator_flag, vbenterprisetranslator_flags_end.
    dus als u wilt uw vlag onder deze knop - ga gewoon naar de vBET menu en bewerken vlaggen plek om te Gewoonte. Na die net $ Vbenterprisetranslatorflags om de sjabloon met deze knop

3. 90 dollar - dit is een kostprijs van vBET licentie, Als u wilt vBET krediet link te verwijderen, dan moet je ook extra branding gratis licentie te kopen - voor $ 135

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik zie dat we antwoord op 2e vraag verloren

Dus - ja je kunt plaatsen Gogle logo in de andere plaats. Om dit te doen moet je Google afbeelding te verwijderen uit vBET configuratie en het toe te voegen in de juiste template door Admin CP.

Junior Member

Dank u beiden van jullie. Ik koop er tijdens het weekend.

Maria

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •