Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 11 para 20 de 21

Thread: aviso de Google

Vista parcial

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Por:
    1. Ten outros exemplos de URL de Google
    2. A razón, no seu caso pode ser distinto que aquí
    3. Resolver esta cuestión non pode resolver o seu un
    4. Neste momento eu non estou seguro de quen ten o problema - fai do estatuto do presente é unha vez máis "Para explicar" por que voltou no foro autor segmento, ou por mor da súa nota.
    5. Como podo entender, neste momento bhanuprasad1981 que é o autor deste segmento non ten ese problema anymore - de xeito que este tema está pechado.
    6. O noso equipo non sei quen axudar agora sen ler o tema enteiro. Non podemos permitir que - se non, teremos situacións en que necesitamos ler centos de artigos para entender que aínda que da nosa axuda

Por favor, só rosca abrir novas para facelo máis simple - cando pensa que son simples os van máis rápido
    1. Ten o correo-e de Google. kamilkurczak ten o correo-e de Google. Eu non podo escribir o e-mail Google publicamente debido as miñas leis de protección de datos locais do país e porque é contra o CHOS de Google, que ía buscar-me inmediatamente prohibido por Google AdSense.

2. Dáme a razón | corrección para o meu problema, xa que todos vostedes teñen o material.

3. Os correos electrónicos avisando que dous recibimos son as mesmas.

4. Eu teño o mesmo problema que os pobres bhanuprasad1981, Agora é demasiado tarde para el, pero non para min, unha resposta rápida é necesaria senón vou seguir a súa morte certa.

5. Como dixo no punto 1. Vostede e kamilkurczak teñen toda a información necesaria para que non corra en torno do arbusto e me dar unha resposta sólida útiles | corrixir e non se preocupe sobre o levantamento das súas contas de correo.

bhanuprasad1981 Responderon a un par de días (algunhas liñas sobre o meu) e confirmou o que eu dixen e tamén afirmou que era aleijado, a súa cita é baixo, non sei onde leu que o seu problema foi corrixido?
    bhanuprasad1981,
    está correcto, eu ignoro ese correo electrónico, o resultado foi a perda de tráfico do 75% xunto coa caída de page rank, eu teño completamente eliminado VBET dous meses, pero aínda así o tráfico aínda é moi baixo en comparación co meu tráfico de sitios antes de instalar vbet
    Tan teño que supor que o seu problema non foi resolto por vBET porque el uninstalled vBET todo xunto. Antes de que acabo como el quero respostas rápido sen a charla barata porque Estou perdendo cartos e iso vai facer un problema.
    Último editado por mario06; 15-01-11 en 07:49.

Tags para este tema