PDA

Ver Versión Completa: Pedir axuda para a linguaxe estándar



Cybershaolin
14-11-09, 08:26
Realmente bo produto. Grazas de novo por este hack. :)

Eu teño de axuda ou ten unha proposta a facer. Para novos usuarios do foro, todo ben, xa que ten un campo para seleccionar a súa lingua estándar, pero para todos os usuarios existentes, non hai valor definido, el só pon "non existe". Podería darme unha consulta para realizar, a fin de poñer automáticamente o idioma por defecto en vez de "Non definido" (no meu caso é francés para o valor por defecto)? Isto porque, aínda que por unha discusión sobre o foro dicindo aos usuarios ir modificar a súa información, moitas delas non vai ler ese segmento.

Sería bo se podo cambiar isto automaticamente para os meus usuarios existentes.

Grazas.

vBET
14-11-09, 14:29
Non ten que definir o idioma por defecto para os seus usuarios. Se ningún idioma por defecto é definido, entón vBET asume que é o mesmo linguaxe do foro e non tomar ningunha acción cando novas mensaxes están chegando (facer que estes son en lingua foro):)

Cybershaolin
14-11-09, 17:50
OH, non sabía sobre iso, desculpe. Grazas pola súa resposta.

vBET
14-11-09, 23:53
Non hai ningún problema - eu estou aquí para axudar:) Pregunta cando necesites. Tamén para novas ou integracións:)
Grazas.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1