PDA

Ver Versión Completa: Resolto Linkback en / sitemap



Snake
01-08-10, 21:49
O linkback para vbet no mapa do sitio archive / é un enlace morto. Este enlace non funciona. Ligazóns mortos son malas para SEO.

kamilkurczak
02-08-10, 10:40
pode pegar aquí un url deste sitio web con este enlace morto? Se pode, esa conexión pode ser do seu ou o noso foro.

Snake
02-08-10, 12:34
É mesmo aquí.

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/archive/

Ligazón no pé por bandeiras.

kamilkurczak
02-08-10, 13:21
ok, grazas, vou comprobar iso

vBET
03-08-10, 17:54
Resolto e se incluirá na próxima versión. Para solución rápida por favor:
1. Editar / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Buscar:

$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.vbenterprisetranslator_creditlink().'</div>
3. Substituír por:

$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>

Snake
03-08-10, 18:29
Esta corrección fai que a pantalla en branco, o home cmon, sempre o fai, a metade correccións assed, non probar este material?

kamilkurczak
04-08-10, 15:25
Por favor, substitúe a liña antiga con ese código:

$output .= '<div class="smallfont" style="text-align: center;">'.str_replace('\\"','"',vbenterprisetranslator_creditlink()).'</div>

php bbcode borrado 'a finais do código (antes de </ span>). se substituíla por iso todo o seu código vai funcionar.

Desculpe por iso.

Snake
04-08-10, 15:35
Engadir o sinal? A súa corrección é unha desorde.

kamilkurczak
04-08-10, 15:38
mira o post anterior e ténteo de novo por favor

vBET
04-08-10, 17:02
Eu confirmo - é un erro no PHP vBulletin bbcode. Tamén - eu me lembro que cando erro definido polo código para substituír o código de atopar - mais era inofensiva, porque non foi capaz de pousio.

Tamén neste caso a causa do erro vBullletin non foi capaz de pousio instrucións. Se pousio exactamente a instrución - non sería capaz de facer iso, porque este erro PHP vBulletin bbcode tamén cambiou de texto para atopar. Entón ten que deixar no paso, no canto de que acaba de facer-se alteracións no código e iso quebrou seu foro.

É corrixido agora (cambiado bbcode CODE), pero por favor, ten en conta que non instrucións pousio e esta foi a causa da súa ruptura foro. Tamén está claro que estou moi triste por mor deste incidente - xeralmente eu confío en bbcode vBulletin. Esta vez foi engano.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1