PDA

Ver Versión Completa: Resolto Reviewpost problema de integración / PhotoPost



pepito69
04-07-10, 13:08
Ola,
Acaba de mercar o mod e funciona ben en foros, pero eu sigo as instrucións para activar traducións noutros mods, pero eu debo estar facendo someting mal.
cartafol foro:
: / / O meu dominio / foros

Cartafois mod (aquí está o problema):
: / / O meu dominio / opinion
A súa PhotoPost gusta, chámase reviewpost.

Eu fixen iso:
# O paquete vBET / cambiar do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' para o seu camiño completo do directorio foro.
Non use "/" ao final. Se non sabe o que é o seu camiño, por favor, vexa a continuación instrucións.
# Copiar vbenterprisetranslator_front_controller.php ficheiro para o directorio usado polo mod na URL

Así que me perdo. Este é o meu htaccess en / opinion:
RewriteCond% {QUERY_STRING}! = Busca
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]

RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = true [L, QSA]

O que eu estou facendo mal?
Grazas
Ah, eu tamén teño definido no AdminCP os cartafoles / opinion / e / fotos /, en manter as listas, e url de seguimento e seguimento de URL fóra do directorio foro

kamilkurczak
05-07-10, 12:15
Aquí tes unha solución.


Por favor, atopar esa parte da mensaxe:

How to integrate vBET exactly with this mod:

* PhotoPost - see instructions for case 4 and 5

vBET
06-07-10, 00:03
Exactamente - phopopost non soporta gancho global_complete:) Por favor, Consello de pousio Kamil - vai atopar alí todos os pasos necesarios como integrar. Proba e de traballo:)

pepito69
06-07-10, 00:56
Vou tentar iso mañá e dicirlle, e grazas.

tsak76
06-07-10, 22:26
Exactamente - phopopost non soporta gancho global_complete:) Por favor, Consello de pousio Kamil - vai atopar alí todos os pasos necesarios como integrar. Proba e de traballo:)

u me pode dicir exactamente o que facer para intergrate con PhotoPost pro, a súa no cartafol / photos / o que poñer no htaccess en / fotos? btw eu uso pro PhotoPost

vBET
07-07-10, 13:19
As instrucións son para ppropriate PhotoPost versión pro.

Sobre o contido exacto - todo está descrito nas instrucións. Por favor, diga exactamente que o paso de interacción que non entende e imos describilos-lo mellor para vostede.

Tamén vale lembrar que se quere que fagamos isto para vostede no seu servidor, entón podes utilizar o servizo intgration por US $ 30 (). Aínda así recomendámoslle que as instrucións de pousio e aforrar o diñeiro - dámoslle o noso apoio online gratuito, describindo cada paso que non entende. En tal caso, só informa que paso require mellor descrición? Se xa o fixo e non funciona - por favor, nos dea youe contido htaccess despois da integración e imos comprobar se fai iso é OK ..

tsak76
07-07-10, 14:20
só me diga o que eu teño poñer no cartafol PhotoPost htaccess

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1