pepito69
04-07-10, 13:08
Ola,
Acaba de mercar o mod e funciona ben en foros, pero eu sigo as instrucións para activar traducións noutros mods, pero eu debo estar facendo someting mal.
cartafol foro:
: / / O meu dominio / foros
Cartafois mod (aquí está o problema):
: / / O meu dominio / opinion
A súa PhotoPost gusta, chámase reviewpost.
Eu fixen iso:
# O paquete vBET / cambiar do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' para o seu camiño completo do directorio foro.
Non use "/" ao final. Se non sabe o que é o seu camiño, por favor, vexa a continuación instrucións.
# Copiar vbenterprisetranslator_front_controller.php ficheiro para o directorio usado polo mod na URL
Así que me perdo. Este é o meu htaccess en / opinion:
RewriteCond% {QUERY_STRING}! = Busca
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]
RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = true [L, QSA]
O que eu estou facendo mal?
Grazas
Ah, eu tamén teño definido no AdminCP os cartafoles / opinion / e / fotos /, en manter as listas, e url de seguimento e seguimento de URL fóra do directorio foro
Acaba de mercar o mod e funciona ben en foros, pero eu sigo as instrucións para activar traducións noutros mods, pero eu debo estar facendo someting mal.
cartafol foro:
: / / O meu dominio / foros
Cartafois mod (aquí está o problema):
: / / O meu dominio / opinion
A súa PhotoPost gusta, chámase reviewpost.
Eu fixen iso:
# O paquete vBET / cambiar do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php 'SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH' para o seu camiño completo do directorio foro.
Non use "/" ao final. Se non sabe o que é o seu camiño, por favor, vexa a continuación instrucións.
# Copiar vbenterprisetranslator_front_controller.php ficheiro para o directorio usado polo mod na URL
Así que me perdo. Este é o meu htaccess en / opinion:
RewriteCond% {QUERY_STRING}! = Busca
RewriteCond% {QUERY_STRING} language =
RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 & vbet_outside = true [L, QSA]
RewriteCond% {QUERY_STRING}! Vbet_outside = true
RewriteRule ^(.*)$ $ 1? Vbet_outside = true [L, QSA]
O que eu estou facendo mal?
Grazas
Ah, eu tamén teño definido no AdminCP os cartafoles / opinion / e / fotos /, en manter as listas, e url de seguimento e seguimento de URL fóra do directorio foro