Ver Versión Completa: Resolto Arquivo de copia de seguridade da base de datos moi grande!
O copia de seguridade do meu foro, unha vez por débiles a través do ssh, meu backup non era maior, a continuación, 350MB e agora é hit de 1.2GB, eu creo que iso pode ser problema significado eu non teño problemas de facer a copia de seguridade, pero se eu tivera que facer unha restauración gañou 't o tempo de espera do servidor de copia de seguridade con tal un gran?
O copia de seguridade do meu foro, unha vez por débiles a través do ssh, meu backup non era maior, a continuación, 350MB e agora é hit de 1.2GB, eu creo que iso pode ser problema significado eu non teño problemas de facer a copia de seguridade, pero se eu tivera que facer unha restauración gañou 't o tempo de espera do servidor de copia de seguridade con tal un gran?
Suxiro que comproba estes tíos Remote Backup usando Rsync ou FTP (http://www.bqbackup.com/) Temos usaron durante algúns anos e, actualmente, preto de 1TB de copia de seguridade diario, é moi fácil de configurar. Pode, por suposto, pasar por algunhas ancho de banda, pero que poden ou non ser un problema, dependendo do seu plan de servidor.
Eu non son un experto, alguén aquí, sen dúbida, ten mellor consello. É importante non rsync bases de datos en directo, en vez rsync seus backups hotcopied (google it) (http://www.google.com.au/search?hl=en&q=mysqlhotcopy) ou un dump SQL ou os seus backups panel de control.
Recuperar é tan sinxelo que utilizar rsync ou SCP para mover a copia de seguridade de volta para o seu servidor (bqbackup dálle acceso shell) e restaurar a base de datos de forma adecuada para o seu método de copia de seguridade. 1.2GB debe ser restaurado en poucos minutos.
Dito isto, un servidor decente debe darlle todas as ferramentas que precisa para xestionar todas as tarefas de copia de seguridade.
Grazas por contestar, pero como eu podo ver que ten un equipo grande para que poida xestionar os servidores asistida + extras, por outra banda eu teño preto de 140k 400k membros posts e etc, entón eu considero ser un foro de pequeno / medio.
Estou moi útil en SSHing para que o problema non está aí nin co meu servidor ningún (specs son boas) a non ser que eu vexo un problema "potencial" en restaura-lo debido ao seu tamaño humongous (e crecente) co tempo de espera do servidor e así etc.
Eu creo que algún tipo de método de compresión deben ser aplicadas e / ou táboas en myadmin reducidos en tamaño (número de sabios), mesmo optimizar o meu banco de datos tornouse unha cousa odiosa que facer xa que é o tempo tomando e hai moi pouco dela.
Saúdos: p
No noso servidor usamos servidor de copia de seguridade totalmente automático (función VPS). Sen os problemas.
Por favor, considere non inclúen táboas de caché vBET en copias de seguridade. Pode facilmente determinar que táboas que quere gardar en memoria caché por myadmin entón eu creo que tamén se pode facer a partir de liña de comandos (por ssh). Do curso de comandos como vai ser moi longa, baseándose en número de táboas vBulletin, pero se salvala nalgún arquivo que debe ser forma bastante cómodo para facer copias de seguridade.
Ten en conta que o uso de vBET o seu contido é multiplicado 52 veces. Entón se ten de caché chamou o DB ten que crecer. E non só un pouco;) Pode evitalo por desactivar o caché, pero é altamente non recomendable. Para foros grandes pedindo cada vez Google para tradución mataría o rendemento do servidor ou mesmo acabar con restricións de Google.
Cando compras o meu servidor dedicado (ao longo do tempo) non había ningunha cousa como VPS:)
Sei como usar SSH moi ben e está preto / se non imposible, eliminar vBET de ser backuped, o único que se pode facer é esclude cando optimizando ou arranxar.
Pero ten que considerar que o 50% dos webmasters boa (sen ofensa significaba) están no compartidos ou virtuais servidor dedicado e preto do 70% non saben o SSH é, polo tanto, confiar en MySQLDumper, construído no vBulletin copia de seguridade e / ou similar.
Os que usan hospedaxe compartida non teñen bases de datos cuestión sagacidade grande. Eu non vexo ningunha posibilidade de executar foro vBulletin enorme - mesmo sen plugins - en hospedaxe compartida. Os recursos son simplemente demasiado baixo.
Ademais, como escribín aqueles que non usan SSH pode simplemente facer backup dos seus bancos de datos ou sexa, phpMyAdmin onde poden determinar exactamente cal as táboas deben ser apoiados. Ademais, podes probalo. No seu caso, realmente eu espero que algúns problemas por mor de arquivos grandes para facer a carga polo phpMyAdmin tal, pero quizais haxa algunha opción para garda-lo no servidor non carga. Verifique iso. Tamén - Eu creo na súa experiencia de copia de seguridade, aínda algunhas ferramentas GUI permiten determinar exactamente cales táboas ten que ser apoiado, espero que sexa tamén deben ser permitidos pola liña de comandos. Non sei de que - como eu escribín, non temos problemas en todo con todo backup de servidor - pero espero que, porque a maioría das ferramentas GUI como esta son só fachadas e no fondo son usados só un comando de liña de comandos. Entón é posible que só vale para check - talvez fose engadido na MySQL versión. Sei que phpMyAdmin soporta.
como podemos ter táboas vbet nun db diferentes só para vbet
kamilkurczak
20-07-10, 12:11
por favor, preguntar sobre isto no novo segmento:)
tsak76. Eu segundo que ******
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):