PDA

Ver Versión Completa: En consideración Posibilidade de escoller o idioma en tirar abaixo sobre o rexistro

tavenger5
15-03-10, 16:18
Eu estou traballando en facer a miña páxina de rexistro máis simple. Sería posible ter a opción de idiomas nun menú desplegable ou os botóns de radio? Os botóns de radio ocupan unha cantidade considerable de espacio.

vBET
15-03-10, 20:59
Pode simplemente desactivar bandeiras no formulario de inscrición e, a continuación, será lista de selección simple. Eu non estou seguro de que no menú desplegable como en navbar pode ser soportado, en parte, da ficha de inscrición (probablemente si).

Tomaremos a solicitude en consideración.

tavenger5
16-03-10, 04:20
Eu estaba a pensar un descenso do formulario do menú en vez de unha como na navbar ...

vBET
17-03-10, 00:00
Si:) E imos comprobar-lo:) Non son aceptadas só porque aínda non temos certeza se scripts vB responsable menú dropdown no navbar tamén pode traballar noutros lugares.

Entón, imos investiga-lo:) Moi probablemente esta solicitude será aceptado. En definitiva imos traballar nel:) Still - baixa prioridade.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1