PDA

Ver Versión Completa: Vista Vendas / Upgrade Pregunta - É vBET aínda está a ser mantido?



gmhastings
25-02-17, 18:04
Ola,
Aínda estou executando unha versión máis antiga do vBET (no meu v3.8.9 máis vellos vBulletin) - e mirando para actualizar o sitio para a última versión v5 estable e, a continuación, actualizar VBET á versión actual (presumindo que funciona). Eu pregunto porque eu non vexo ningunha mensaxe por un longo tempo ...

Tamén estou ansioso para actualizar o sitio para ter SSL activado e entender que vBulletin 5 é 'SSL compatible' - vai vBET tamén funciona se a instalación está configurado para SSL?

Por favor, me pode informar sobre estes?

Grazas
:)

Marcin Kalak
28-02-17, 18:43
vBET foi refinado funcionalidade e clientes raramente informar os problemas, por iso hai pouco mensaxes.
vBET 5 está probado para a versión 5.1.9 vB. Pode probar a vBET 5 no noso foro de proba: Foro - Foro de proba vBET 5 (http://www.vb5.vbenterprisetranslator.com/). Basta acceder a unha conta de proba.
Polo momento non hai cuestións aberta relacionadas con SSL. vBET traballar sobre o resultado antes de ser encamiñado no exterior, de xeito que unha criptografía non debe ter ningún impacto sobre a vBET traballo.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET Translator 4.10.1