PDA

Ver Versión Completa: Obras DBSEO

siparker
14-03-14, 16:53
só no caso de alguén está interesado.

Obter dbseo configuración e traballando primeiro

logo instalar vBET e utiliza as opcións normais url non escoller nada que ver co vBSEO

Meus problemas onde obter resultados en branco e outros wierdness caeu a unha instalación máis vella para estar seguro de ter eliminado totalmente

logo comproba que tes un tradutor traballar esta foi a miña próxima edición. durante a proba eu usara a cota completa de Yandex nun día ro soemthing así que eu estaba vendo cuestións estrañas despois que

Equipo vBET podería por favor ter algún tipo de unha páxina de informes / información onde di que foi traducido e está pasando a ser ytranslated (é dicir, está na cola etc) como eu tiña un tempo difícil descubrir por que eu só parecía PT e elementos de caché FR só (a pesar de francés non deu correcto)

basiclaly se ten un problema de volver ao cero e comezar de novo

Agregar vBET último e non lixe con nada despois.

vBET
15-03-14, 11:35
Teña en conta que vBET permite configurar cales idiomas deben ser almacenadas na caché. Se almacenar na caché só PT e FR, entón posibelmente se desconectou caché para outras linguas. Ademais, pode ir a man á páxina traducida noutra lingua e de ser traducido (pode ser tamén de cota en proveedor de tradución), entón comproba que ir ao caché. Tamén no caso de caché de invitado cómpre establecer dereitos axeitados para o directorio (detalles no invitado descrición de caché).

Lion Group
04-11-14, 05:45
Hey guys poño outra thread sobre este asunto. Non estou a ver o meu fío así que eu estou querendo saber se este é un produto morto?

Marcin Kalak
04-11-14, 14:20
O envío da mensaxe ten desaparecer con moderación. Foi aprobado e exhibe. vBET funciona e se desenvolve.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1