Mobilyz
02-02-10, 14:42
Ola, amor a extensión, pero eu teño dous problemas actualmente (ambas as cuestións poden ser conectados entre si).
A miña configuración:
- Usando vBSEO
- Usando o Google API clave para vBET
- Foro idioma: Holandés
- Directorio do foro: / foro
- Dominio de inicio: baleiro
- Tipo de conexión: VBSEO_URI
- Tradución tipo links: crear URL segundo SEO (/ en / enderezo)
- Manteña + Ignore: empty
Unha redirección)
Cando vai para os foros e utilizar 'url_do_site / forum / en / "i redirixido máis e máis ata que o navegador dá un erro (loop). Eu editar o ficheiro. Htaccess e engade as liñas para incorporarse o / en bits / (como el di iso na guía de instalación vBET).
Se eu cambiar a configuración do 'Tradución tipo de conexións' a 'Parámetro' a tradución funciona ben.
Podería ser este un problema vBSEO ou é unha cuestión vBET? Eu non podo resolve-lo e, polo tanto, non pode usar vBET de momento (realmente quero usar o SEO url).
2) Os títulos conexión vBSEO non son traducidos e estar en holandés.
Espero que poida axudarme (ou debo dicir: nós). Moitas grazas!
A miña configuración:
- Usando vBSEO
- Usando o Google API clave para vBET
- Foro idioma: Holandés
- Directorio do foro: / foro
- Dominio de inicio: baleiro
- Tipo de conexión: VBSEO_URI
- Tradución tipo links: crear URL segundo SEO (/ en / enderezo)
- Manteña + Ignore: empty
Unha redirección)
Cando vai para os foros e utilizar 'url_do_site / forum / en / "i redirixido máis e máis ata que o navegador dá un erro (loop). Eu editar o ficheiro. Htaccess e engade as liñas para incorporarse o / en bits / (como el di iso na guía de instalación vBET).
Se eu cambiar a configuración do 'Tradución tipo de conexións' a 'Parámetro' a tradución funciona ben.
Podería ser este un problema vBSEO ou é unha cuestión vBET? Eu non podo resolve-lo e, polo tanto, non pode usar vBET de momento (realmente quero usar o SEO url).
2) Os títulos conexión vBSEO non son traducidos e estar en holandés.
Espero que poida axudarme (ou debo dicir: nós). Moitas grazas!