PDA

Ver Versión Completa: Eu wan para facer foro



onlinemovierocks
01-07-12, 13:26
Ola vB Equipo i quere facer sitio de foro novo para webmasters, mais plz dicirme can i marca. i Ten hospedaxe en netfirms.com Mais encima netfirms non dispoñíbel vB servizo de instalación. Tan plz axudarme can i instalar e canta $ necesidade para este traballo.
1- instalación
2- deseño
3- xestionar a miña desgin segundo a miña suxestión e categoría

Responderme eu m esperando

vBET
02-07-12, 19:32
Non somos vB equipo - somos vBET equipo. Para vBulletin o apoio comprace ir a vBulletin foro :)

onlinemovierocks
03-07-12, 08:37
ola Señor o que significa de vBET en ur cabezada de sitio vBulletin. plz Dime sobre ur servizo
thnx

vBET
03-07-12, 21:19
Estamos vendendo e apoiando plugin para vBulletin - vBET (vBulletin Tradutor de Empresa), o cal traduce foros a 53 linguas que utilizan Google, Microsoft e Apertium API de traducións.

onlinemovierocks
05-07-12, 07:42
ok thnx Agora entender
Mais vbulletin non darme oportunidade para fío novo como i contacto connosco.

vBET
07-07-12, 14:33
Compracer forma de contacto do uso no seu foro e ollada alí.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1