PDA

Ver Versión Completa: Resolto Validación



Michael
06-01-10, 23:40
Cando é que as bandeiras validar? There cousas como <center> e todo tipo alí o que podería ser feito de forma diferente. Teño minusválidos vbet ata os erros de validación foron corrixidos.

There tags de fin de <tr> que non peche a etiqueta de fin e formas é omitido tamén. Teño reparado un par de erros de min, pero eu non podo corrixir o resto con el estando dentro do php. Por favor, podes obtelo para validar o máis axiña posible para que eu poida reactiva-lo.

Validación é moi importante para algúns e tamén para seo.

Moitas grazas!

vBET
07-01-10, 17:17
Considera-lo feito:)

Aínda non temos data de lanzamento para vBET 3.3.0 polo que se os erros de validación son inofensivas (e son) quizais poida esperar con mod habilitado.
Por favor, diga-nos que as partes que non tratada aínda - dámoslle solucións rápidas de momento:)

Michael
07-01-10, 17:49
Vou reactivar e levalos ata publicou:)

Michael
08-01-10, 18:08
Verifique aquí:

[Válido] validación marcado de http://www.teenforumz.com/ - W3C Markup Validator

vBET
09-01-10, 21:42
Espero que sexa OK, se miramos hai máis a partir de fin de semana:)

Michael
10-01-10, 12:38
Non hai ningún problema, sempre que é fixável: D

vBET
11-01-10, 20:52
Porque si cambiou os plans e vBET 3.3.0 será lanzado esta semana - imos só incluír correccións na vBET 3.3.0:) Se queres observar con nós en calquera lugar específico para corrixir síntase libre:)

Imos comprobar se rexistrar e na páxina principal (código diferente xera táboa bandeiras alí).

vBET
14-01-10, 14:58
Arranxado - será incluído no vBET 3.3.0:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1