PDA

Ver Versión Completa: Rexeitado usando xeolocalización ou IP2Location e outras suxestións



yahoooh
13-12-09, 23:39
eu teño fire fox en árabe Entón, cando visitar o seu sitio que pode redireccionar ao árabe me lang>> iso é ok
pero eu tamén empregando o IE na versión inglés e ha usar o seu sitio na versión Inglés
está aí fóra para engadir Abilit para facer factor adicional a este usando geololcation ou IP2Location que tamén aumentará o máis alto nivel para a elección lang inspecciona que visita ó lugar por primeira vez de inicio

outra cousa:
i requist highlite para a imaxe da linguaxe utilizada na páxina traducida

tamén que é importante para min:
cando o usuario selecciona o idioma orixinal do web
debe obter polo estándar cando utilizar o sitio web do sen tradución e quere responder ou engadir thread: a opción de idioma é, por defecto para el: Non engadir BBCode linguaxe

yahoooh
13-12-09, 23:45
tamén:
resposta rápida en disscussion grupo i velo, non é o soporte

e hai algúns erros que escribín sobre iso:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/220-group-disscussion-bug-url.html

vBET
15-12-09, 02:20
Grazas polas súas opinións e suxestións. Por favor, manteña cada informe de suxestión / erro no segmento separado - que vai facer a xestión destes moito máis fácil. E tamén non hai necesidade de apuntar nos seus outros temas - que vemos e lemos os cada post neste foro:)

As súas suxestións:
- Localización xeolóxica: como xa notou que estamos usando a configuración do navegador e nós os aptos cousa mellor, pois a xente pode estar fóra de casa e se está indo a 2 semanas a outro país non significa que automaticamente coñecer a linguaxe deles; ) Tamén sería afecta ao rendemento non só, pero tamén consideramos como isto podería afectar os robots de indexación da páxina. Como sabemos bots non usan cookies lingua, pero teñen IP, que apunta a algunha dirección. Está seguro de quere robot sendo redireccionado?
- Imaxes destacar: engadido á lista de TODO:)
- Idioma por defecto mesma linguaxe foro: en opcións de caso para engadir BBCode son nod exhibido en todo (non ten sentido unha vez que a súa lingua é a lingua mesmo foro ad) - entón eu non entendo a pregunta. Podería describir-lo máis?
- Resposta rápida para discusión en grupo: engadido á lista TODO. Coido que xa debería estar apoiada, pero pode haber algún erro ou perdemos en algún lugar no grupo de discusión. Será en Aceptar 3.3.0.

vBET
24-12-09, 09:45
Destacar flag activa feito - será incluído no 3.3.0

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1