PDA

Ver Versión Completa: Resolto Trasladouse a New Site Server Wont Traballo



bhanuprasad1981
12-12-09, 09:11
i mexeu no meu sitio para novo servidor e Foro doesnt carga con VBET On, só funciona ben despois de eu desactivar plugin e eliminar contidos de. htaccess, raro, pero funciona ben con AdminCP plugin en, outra cousa eu teño a versión gratuita instalado en un servidor web mesmo funciona sen problemas: (

vBET
12-12-09, 16:28
Por favor, ser máis preciso - o que non significa traballo? Ten páxina en branco? Ten páxinas en branco no canto de texto? Ve algunha mensaxe de erro ou obter tales no correo? Que pasa?

Tamén despois de cambiar de servidor asegúrese de que encaixa a todos os requisitos no novo ambiente: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post7

bhanuprasad1981
12-12-09, 18:09
web só continúa cargando: (, iso non acontece coa versión gratuita só a versión de pago, eu teño suPHP instalado no servidor é isto?

bhanuprasad1981
12-12-09, 18:10
dobre mensaxe desculpe

vBET
13-12-09, 20:01
web só continúa cargando: (, iso non acontece coa versión gratuita só a versión de pago, eu teño suPHP instalado no servidor é isto?

Non temos coñecemento sobre os problemas entre vBET e suPHP.

Podería tentar sobrecarga arquivos vBET e de novo ficheiro de produto de importación? Quizais no novo servidor Apache ficar confuso;)

Por favor, me PM URL para o seu foro e detalles de acceso ao FTP e CP Admin. Vou comprobar o que está pasando alí.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1