PDA

Ver Versión Completa: Xa feito Ignorar palabras en títulos fío



norku
18-06-11, 11:34
Ola,

Eu teño desesperadamente iso como a natureza do meu foro é de tal forma que os meus membros (independentemente da súa configuración de idioma do foro) usa alemán para certos termos. Por exemplo, ninguén escribe "vaso". Todos eles escribir 'Panzer' entón eu teño que a palabra (ademais de centos de outros) que exentos de tradución. Se alguén escribe "Eu vin un Panzer onte eu teño a palabra Panzer para ser ignorado para a tradución.

Sei de outro post que estaba a pensar iso, pero que ninguén apareceu para que del. Ben, eu para facer un:)

Edit: Está a usar o 4.4.0 Vbet

vBET
27-07-11, 17:23
OK aceptado. Nós xa temos ignorando a funcionalidade, pero como agora contido só. Aínda temos un xeito de ignorar en títulos tamén, entón imos implementar lo:)

Marcin Kalak
27-02-13, 15:21
Perdón Para resposta tardía. Esta funcionalidade foi engadida en liberación 4.5.2.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1