PDA

Ver Versión Completa: Resolto Eu agora debe emitir un billete de instalar!



rdavm
12-05-11, 21:00
Eu non podo chegar a este traballo, fun torcido sobre este producto hai case un mes agora e quizais utilizadas máis de 100 horas en resolución de problemas nesta 4 vBET produto, instalado no vBulletin 4.1.3 e agora estou a desistir, estou mijo e Síntome frustrado.

Necesito persoal aquí para instala-lo para min e para configuralo para o traballo.

O seu camiño cara duro para instalar este producto para axudar, porque agora o seu logo dun mes desde que comprar o paquete eo seu aínda non está funcionando.

Entreguei-o para un Lans libre en deseño web e el tente facelo funcionar, pero afther 5 horas el tivo que desistir.

Mensaxe para STAFF:

Póñase en contacto comigo en AM ou Correo para obter información de inicio de sesión para o meu servidor ou me diga como vc quere a información de rexistro ftp!

Esperanza your'e vai corrixir este logo que eu perdín a miña themper guías sobre resolución de problemas e cales non.

kamilkurczak
12-05-11, 22:10
Notei que o seu texto foro desaparecen tras a tradución, para comprobar-lo: # post1537 http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html

Verifique o seu AdminCP-> opcións segundo vBET arquivo readme.html de do-non-subida do cartafol e axustar a lingua principal do foro.

rdavm
13-05-11, 21:26
Problema resolto polo estándar ou activar lang defecto no AdminCP.

Debe ser activado por defecto para eng ter menos resolución de problemas para tratar.

E si sei que este foro é o Foro worng a poñer un, pero na miña non bo humor e moi canso como solucionar este para, se cadra, máis de 100 horas eu non atopei o foro axeitado para publicar e eu non podo atopalo agora: confused: Estou empezando a pensar que son estúpido: Eek:

kamilkurczak
14-05-11, 14:14
grazas pola confirmación - resolto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1