PDA

Ver Versión Completa: Resolto Erro tras a carga 4.3.0



Schmike
10-05-11, 15:11
Eu teño cargado os ficheiros para 4.3.0 e teño o seguinte erro:

Erro fatal: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / home / <pasta> / public_html / testvb / foros / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd na liña 5 do código

Eu teño unha execución v4.2.3 activa antes de facer a carga dos arquivos máis recentes. Eu non conseguín atopar todas as instrucións de actualización. Eu asumo que eu só podo cargalo e substituír os arquivos da versión anterior?

kamilkurczak
10-05-11, 18:35
que actualizar o arquivo de product.xml do-non-subida do cartafol? Se non - envialo polo seu AdminCP.

Por que? porque nesta versión non usan esta función (vbet_global_bootstrap_init_start2 ()), pero se aínda emprega o antigo arquivo xml -. hai unha referencia a esta función.

Entón, por favor - subida novo ficheiro xml a partir de non-subir do cartafol.

Schmike
11-05-11, 02:16
O mesmo erro por AdminCP. ¿Que podo facer para solucionar isto no AdminCP antes de cargar o ficheiro xml de novo?

kamilkurczak
11-05-11, 07:18
se ten este erro no AdminCP - precisa desactivar o sistema de gancho.
só:
1. abrir e editar arquivos config.php vBulletin
2. atopar
<?php
3. pegar logo esa liña:

define('DISABLE_HOOKS', true);
4. gardar o arquivo.

Agora tes todos os ganchos desactivada e pode usar o seu AdminP.

Schmike
11-05-11, 14:59
Conseguen obtelo actualizado.

Grazas.

kamilkurczak
11-05-11, 19:02
grazas á súa confirmación - Vou mover este fío para sección de solución

cesarica
14-05-11, 00:59
Mesmo problema aquí.

eu usei tanto resolve:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1283-new-installation-error.html

kamilkurczak
14-05-11, 14:16
e agora está resolto?

cesarica
14-05-11, 17:46
Si está resolto
VB 4.1.3

1) cargar os arquivos do cartafol Upload
XML e facer a carga do servidor, e do que importar e substituír produtos de servidor

2) despois de que eu tiña mensaxe de erro:
Erro fatal: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / home / <pasta> / public_html / testvb / foros / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd na liña 5 do código

2) Eu desactivar gancho:


4) Eu usei ese:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1283-new-installation-error.html

5) comprobar e corrixir bandeiras vello / novo e novas opcións

kamilkurczak
15-05-11, 11:23
grazas á súa confirmación:)

meto
15-05-11, 23:20
Si está resolto
VB 4.1.3

1) cargar os arquivos do cartafol Upload
XML e facer a carga do servidor, e do que importar e substituír produtos de servidor

2) despois de que eu tiña mensaxe de erro:
Erro fatal: Call to undefined function vbet_global_bootstrap_init_start2 () in / home / <pasta> / public_html / testvb / foros / includes / class_bootstrap.php (103): eval () 'd na liña 5 do código

2) Eu desactivar gancho:


4) Eu usei ese:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1283-new-installation-error.html

5) comprobar e corrixir bandeiras vello / novo e novas opcións

É unha boa práctica ao facer mantemento no vB ou calquera plugins - Disable garras en primeiro lugar. Só ten esas liñas en config.php e comenta-las ou non;)

webmastersite
18-05-11, 18:08
Eu tiven o mesmo problema i enviarlle pm Kamil. Intento crear gancho, pero non funcionou.
Edit: resolto de unha vez i reupload o ficheiro xml. Dalgunha forma el non traballou na primeira carga.

kamilkurczak
18-05-11, 20:31
pode cofirm que está resolto agora? Eu estaba na súa páxina web e tradución boas obras.
Se aínda non é bo - por favor, abra o novo thread con este asunto

Grazas

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1