Minulla on sama ongelma.
Käytän vBSEO 3.5.2 ja Sitemap Generator 2.6 beta 2
Sivukartta generaattori ei toimi. Se alkaa eikä täydellinen.
Minulla on sama ongelma.
Käytän vBSEO 3.5.2 ja Sitemap Generator 2.6 beta 2
Sivukartta generaattori ei toimi. Se alkaa eikä täydellinen.
Onko se aiheuta kierre linkkejä? Jos sinulla on paljon linkkejä ja sivukartta sukupolvi kestää kauan se voi olla liian vähän aikaa. Tarkista se jatkaa siitä mihin laukaista sen uudelleen. Jos kyllä ja se täydentää 2 tai enemmän pyyntöjä, sinun kannattaa harkita antaa enemmän aikaa arviointiin.
Jos ei - varmista että koodimuutoksia tarkoituksenmukaista.
Olen "vBSEO Sitemap Generator kultaa v3.0". Ei ole mitään koodia kuten sinä mainittu etusivulla sen vbseo_sitemap.php tiedostoon.
Ei koodia näin:vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid] Viestejä yhteensä: $ totalposts, sivut: $ totalpages, näkymät: $ threadrow [views] $ ennen");
Sijoitan koodi etusivulla lähellä että koodin, kiitos?$ Addons = preg_split ('# [\\ r \\ n ]+#', $ vboptions [' vbseo_sm_addons ']);
vbseo_set_sitemap_type ('addon');
foreach ($ lisät kuin $ addon)
if ($ addon & & file_exists (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON. $ addon))
{
vbseo_log_entry ("[addon moduuli] $ addon", true);
include (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON. $ addon);
}
vbseo_flush_index ();
vbseo_clean_progress ();
if ($ vboptions ['vbseo_sm_ping'])
{
vbseo_sitemap_ping ();
}
vbseo_log_entry ("Sitemap on luotu. <a href="index.php"> Klikkaa tästä palataksesi </ a> ', true);
Lähetin juuri sähköpostia ottamaan yhteyttä puhelimitse vbent *** slator.com tästä. Kiitos!
hello,
ratkaisu 3.0 versio sivukartta generaattori on ok, mutta Gold Edition - ei testattu.
Aion tarkistaa sen
Kaikki kehityksestä löytyy?
ok Aion tarkistaa sen sinulle![]()
Sama kanssani. Generaattori käynnistyy ja keksii
aivan samalla hetkellä painan nappia (joten kai kaikui tuloksen 372 sekuntia on ehdottomasti väärin) - ja sitten se kuolee. Ei xml on luonut, ei merkkiääntä, ei mitään. php_value max_execution_time on asetettu 540."[JAKSO START] showthread [18,484.1 Kb jä käytetään] [372670 s (372670 s)]"
Ja muuten: otin yhteyttä vBSEO tukea tätä. He vastasivat tähän:
Kuulostaa vBET ja vBSEO olisi joitakin erimielisyyksiä ..Alkuperäinen kirjoittaja vbseo Support