Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 14

Thread: Olen Lähetä uusi säie tai vastata lanka tai poista viestin se ohjaa minua tyhjän sivun ...

Junior Member

Default Olen Lähetä uusi säie tai vastata lanka tai poista viestin se ohjaa minua tyhjän sivun ...

kun Lähetä uusi säie tai vastata lanka tai poista viestin se ohjaa minua tyhjän sivun ... (Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua) Onko ideoita ...

tässä on minun. htaccess

# Kommentti seuraava rivi (Lisää "#" alussa)
    # Poistaa mod_rewrite toimintoja.
    # Huomaa: sinun pitää vielä poistaa hakata vuonna
    # VBSEO ohjauspaneelista lopettaa url uudelleenkirjoittaminen.
    RewriteEngine

RewriteRule ^ ((URL-osoiteluettelon | sitemap_) .* \\. (Xml | txt) (\\. Gz)?) $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php? Sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begin

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & ohjataan = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! ^ (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET End

# VBSEO
    # Jotkin serverit vaativat Rewritebase direktiiviä voidaan
    # Käytössä (poista '#' alussa aktivoida)
    # Huomaa: Kun käytössä, sinun on sisällytettävä polku
    # On pääkäyttäjän vB kansio (eli RewriteBase / forums /)
    # RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkisto /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}! / (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | Kuvat) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ensimmäinen päivitä viimeisin julkaisu (ei se vBET 3.3.5, mutta me tehdään julkistus tänään / tommorow pieniä Bug korjauksia joten ei kiireellistä sitten odota 3.3.6 nad päivittää sitten) ja vahvista se vielä tapahtuu - jos kyllä sitten Kamil kysyy noin lisätietoja, koska emme pysty lisääntymään siinä foorumissa (jos voit Huomaa meille, miten se tarkalleen).

Voit myös dissable vBET hetkeksi ja tarkista se ongelma vielä olemassa olla varma, että se liittyy vBET. Jos ongelma on edelleen olemassa kanssa vBET poistettu käytöstä, Isse on jossain muualla - Voit tarkistaa sen tilapäistä dissabling muita modeja yksi kerrallaan ja katsoa, kun asia katoaa.

Sinun htaccess näyttää OK.

Junior Member

Päivitys ei korjaa sitä .. Poistin vBET ja ongelma oli yhä olemassa .. Se näyttää olevan chages että vBET ohjeet sanovat tehdä vBSEO tiedostoja. Olen undid heitä ja ongelma meni pois .. Re tekivät heille ja se tuli takaisin .. Kanssa tai ulos vBET käytössä .. Käytän vBSEO 3.5.1 PL1

OK niin - tämä on erittäin tärkeä tieto meille - me testattiin vBET on vBSEO 3.5.1 ei vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil on tehty testejä, Pystymmekö toistaa ongelma. Jos kyllä me ratkaisemme sen ja antaa sinulle pikaisen korjauksen ongelmaan, ennen kuin uusi versio tulee. Jos homma ei onnistu kysyy käsiksi foorumi voi tarkistaa ja ratkaista se siellä.

Junior Member

OK .. haluaisin tietää ...

Olen tekemättä muutoksia vBSEO tiedostot ja kaikki näyttää toimivan hyvin **********

Junior Member

Mahtavaa ... Kiitos .. Teillä paljon tukea!

Senior Member

Koska päivittämistä 3.3.6 I pitää saada nämä samat valkoiset sivut. Se tapahtuu satunnaisesti. Kuitenkin kun estän vBET se ei tapahdu ollenkaan. Ilmoitathan!

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Tarkistin sen vBSEO 3.5.1 PL1 versio meidän testi foorumi ja I cant jäljitellä sitä. Aion kirjoittaa siitä Michal.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Hello,

Nyt meidän tärkein foorumi on työn alla uusin vBSEO 3.5.1 PL1. En voi löytää tästä asiasta, joten:
    1. Voitko toistaa sen tärkein foorumi? Yritä löytää asiasta tällä foorumilla ja liitä tässä tuloksia.
    2. Jos et voi löytää asiasta ota PM minulle your forum admincp, FTP ja vBSEO cp yksityiskohdat ja löydän tämän ongelman ja korjata sen omalla foorumilla.

Thanks.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •