Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 14

Tråd: Jeg starter et nyt emne eller svare på en tråd eller slette et indlæg, det omdirigerer mig til en tom side ...

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Jeg starter et nyt emne eller svare på en tråd eller slette et indlæg, det omdirigerer mig til en tom side ...

når jeg starter et nyt emne eller svare på en tråd eller slette et indlæg, det omdirigerer mig til en tom side ... (Internet Explorer kan ikke vise websiden) Nogen idéer ...

her er min. htaccess

# Kommentar følgende linje (tilføje '#' i begyndelsen)
    # For at deaktivere mod_rewrite funktioner.
    # Bemærk: du stadig nødt til at deaktivere hack i
    # Den vBSEO kontrolpanelet til at stoppe Webadresseomskrivning.
    RewriteEngine On

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

# VBET Begynd

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / forum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

# VBET End

# VBSEO
    # Nogle servere kræver Rewritebase direktivet at være
    # Aktiveret (fjerne '#' i begyndelsen for at aktivere)
    # Bemærk venligst: Hvis aktiveret, skal du medtage stien
    # Til din root vB mappe (dvs. RewriteBase / fora /)
    # RewriteBase /

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | billeder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Først skal du opdatere til nyeste version (det er vBET 3.3.5, men vi vil blive gjort endnu en udgivelse i dag / tommorow med små bug rettelser, så er det ikke haster så skal du vente på 3.3.6 nad opdatere dengang), og bekræft gør det stadig sker - hvis ja så Kamil vil bede dig om flere detaljer, fordi vi ikke er i stand til at reproducere det på vores forum (hvis du kan Vær opmærksom på os, hvordan det skal gøres præcist).

Du kan også dissable vBET et øjeblik og check ikke spørgsmålet stadig er til for at være sikker på at det er relateret til vBET. Hvis problemet stadig vil eksistere med vBET deaktiveret, så er gaaet er et andet sted - man kan tjekke det ved at midlertidige dissabling andre mods et ad gangen og ser, når problemet forsvinder.

Din htaccess ser OK ud.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Opdateringen har ikke ordne det .. Jeg har deaktiveret VBET og problemet var der stadig .. Det synes at være den chages at VBET vejledningen siger at gøre for at de VBSEO filer. Jeg løste dem og problemet gik væk .. Re gjorde dem, og det kom tilbage .. Med eller med ud VBET aktiveret .. Jeg bruger VBSEO 3.5.1 PL1

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK så - dette er meget vigtige oplysninger for os - vi testede vBET på vBSEO 3.5.1 ikke vBSEO 3.5.1 PL 1. Kamil vil gjort de test for at se, er vi i stand til at genskabe problemet. Hvis ja, vi vil løse det, og giver dig hurtig løsning, før den nye udgivelse vil komme. Hvis ikke vi vil bede dig om adgang til dit forum at være i stand til at kontrollere og løse det der.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

OK .. lad mig det vide ...

Jeg har fortrudt ændringerne i VBSEO filer og alt synes at virke fint **********

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Awesome ... Tak .. Du gutter har stor støtte!!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Siden opgraderingen til 3.3.6 jeg bliver ved med at få disse samme hvide sider. Det sker tilfældigt. Men når jeg deaktiverer VBET det ikke sker overhovedet. Oplys venligst!

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg tjekkede det på vBSEO 3.5.1 PL1 version på vores test forum, og jeg kan ikke reproducere det. Jeg vil skrive om det til Michał.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej,

Nu er vores vigtigste forum arbejder på dette seneste vBSEO 3.5.1 PL1. Jeg kan ikke finde dette emne, så venligst:
    1. Du kan gengive det på vores vigtigste forum? prøv at finde dette emne på dette forum og indsæt her resultaterne.
    2. Hvis du ikke kan finde dette spørgsmål bedes PM mig dit forum admincp, FTP og vBSEO cp detaljer og jeg vil finde dette spørgsmål, og sæt det på dit forum.

Thanks.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •