Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 7 ja 7

Thread: Mikä versio vBET VB 3.6.8 ja vBSEO 3.3?

Junior Member

Question Mikä versio vBET VB 3.6.8 ja vBSEO 3.3?

Hei, Olen uusi tässä yhteisössä ja hyvin kiinnostunut tästä tuotteesta.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle seuraavat:

1. Mitä vBET versio tukee vBulletin 3.6.8 ja vBSEO 3.3?
    2. Mitä eroa on vBET ilmainen versio ja non-free versio?

Kiitos!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hello. Virallisesti vBET tukee vB3.8 tai 4.0 ja viimeinen vapauttamista vBSEO.

Silti meillä on asiakas käyttää vBET on vBulletin 3.6.x - se toimii hienosti. On vain yksi kysymys liittyy vBulletin vika ja että se siksi emme pysty korjaamaan sitä (vBulletin joukkueen tulee vahvistaa niiden bug). Tämä ongelma on kääntämistä arkistosivujen ja vain foorumit (tärkein arkiston sivu ja kierteet arkistosivujen kääntää hyvin).

Junior Member

Exclamation

Minulla oli ote minun suunnitelmani testaus vBET kuin vBSEO väittää ne eivät tue sitä ja se voisi olla (tai olisi) ongelmallista käyttäen vBET kanssa vBSEO.

Joka tapauksessa tänään päätin testata mitä sanoit (sanoit se toimisi vBSEO) niin asensin ILMAINEN versio testi ja olen löytänyt käännös toimii loistavasti!

On kuitenkin tärkeä asia, URL:

Sivustoni on sosiaalinen verkkoyhteisö (URL xxx.com) integroitu vBulletin v3.6.8 foorumi (URL xxx.com / foorumit).

Kun olet asentanut vBET ja tehnyt muutoksia foorumi juureen. Htaccess, olen havainnut virheen - kun päätin käännös, en voi palata xxx.com kuin kaikki xxx.com URL tulee nyt xxx.com / forums.

Esimerkiksi URL xxx.com / index.php? Page = musiikki tulee nyt xxx.com /Foorumi /index.php? sivu = musiikkia ja siksi sosiaalisen verkostoitumisen osa sivustossa täysin rikki koska kaikki URL ohjataan vBulletin foorumit.

Mitään käsitystä miten ratkaista tämän?

Olisin varmasti ostaa tämän tuotteen, jos se voidaan ratkaista.

Junior Member

Angry

Näyttää siltä sammuttamalla URL-seuranta vBET kokoonpano voi ratkoa URL ongelma. Mutta käännöksen lakata toimimasta tavalla se teki. Nyt kumpi kierre yritän, se näyttää oletuksena Englanti sijaan aiemmin valitulla kielellä, ja jokaisen sivun joudun klikkaa lippua kaunokirjallisuutta. Tämä ei ole toivottavaa.

Haluaisin URL seuranta toimimaan ilman ruuvaamalla jopa oma URL.

Hi.

Tämä ei ole osiossa kysymyksiä. Jos sinulla on ongelma ilmainen versio, kirjoita tähän: Free Version vBET2.3.x - vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET)

Todennäköisesti olet väärässä kokoonpanon tai. Htaccess sääntöjen (tarkista sinä jäniksen sopiva arvo Foorumin hakemistosta parametri).
    Viimeksi muokannut vBET; 20-07-11 at 16:28.

Jäsen

Hei myandy99, olen käyttäen vb 3.6.x liian ja vBSEO 3.5, vBET maksettu versio toimii hienosti melkein vuosi asennettu, tarkista minun virkaa ennen

omasta kuvaus sen pitäisi htaccess ongelma, olen liian ennen ja vain maksamalla Michał, integraatio / asennus maksu 30 dollaria tehdä vBET toimii hyvin ja integroitu muihin script / mod

vain antaa pro asentaa sen sinulle

Hänen ongelma johtuu siitä ilmainen versio ei tue käännös ulkopuolella foorumi. Täysi versio kääntää sivua ulkopuolella foorumi, joka generoidaan vBulletin moottori.

Tämä on kierteellä kysymys: http://www.vbenterprisetranslator.co...ross-site.html

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •