toimii ilman vBET
ok, olen tutkia ongelman ja yrittää ratkaista
ok, olen odottanut.
osalta
odottaa edelleen kiitos
Hi - olkaa anteeksipyyntöni pitkän arvioinnin aika. Tämä kysymys aloitti minua ja antaa Kamil aikana minun loma aikaa. Joten ehkä hän oli hieman ylikuormittunut. Juuri nyt olen takaisin ja pyrkii lopuksi sulje kysymys
Mielestäni olisi parasta, jos me vain tarkistaa se teidän aluksella ja korjata sen sijaan menettää enemmän aikaa. Joten kiitos vain PM minulle pääsy yksityiskohdat your forum FTP ja Admin CP. Myös antakaa minulle tarkka URL sivulle missä voin nähdä tätä asiaa. Jos se ei näy juuri nyt - saat valmistaa sitä jotain testiä kierre - voit poistaa sen jälkeen, kun olemme oikein kysymys.
Ole hyvä vain katsoa viimeisen vastauksen - koska emme pysty lisääntymään se palvelimillaan pyysimme sinua varten käyttöoikeustiedot. Tulemme chcek ja korjata sen paikan
Haluaisin korjata sen itse, anna minulle vähän vaihtoehtoja, jotta voin kokeilla, kun painan muokkaa lanka (en koske mihinkään) ja paina Tallenna kaikki toimii eli se osoittaa oikealle.
Kyllä, mutta Michał kirjoitti aiemmin viestiä hänen ehdotuksensa ratkaisun. Ei toiminut.
Emme voi toistaa tätä kysymystä meidän testi foorumi, joten on hyvin vaikea löytää hyvä ratkaisu.
Jos me tiedämme missä ongelma on koodi, se on helppo löytää ratkaisu.