Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 16

Thread: vBET virhe Marco1 Piilota kaikki

Banned

Default vBET virhe Marco1 Piilota kaikki

Hi:
    Olen testannut keskustelualueelle vBET 2.4.3 ja MARCO1 Piilota kaikki Hack v4.0

MARCO1 Piilota kaikki Hack tekee on piilottaa linkkejä vieraille, muuttuvat yhteys viestin, ongelmana on, että viesti on kirjoitettu 2 kertaa jos vBET 2.4.3 on asennettu.

MARCO1 Hidel kaikki voidaan ladata vbulletin.org verkkosivuilla.

Voiko Toimihenkilölle katsele? Mielestäni vBET on erittäin mielenkiintoinen, mutta tämän vian ...

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

hello,

Voitko liittää tässä your forum url. Haluaisin nähdä tätä asiaa. Kirjoittakaa minulle, mistä voin löytää tästä asiasta (on your forum). Missä minun pitää katsoa?

Onko tämä ongelma vain kääntää sivua tai ei-käännössivujen liian?
    Ole hyvä, poista vBET teidän admincp ja varmista, että tämä kysymys on vielä.

Odotan kuulevani teiltä.

Banned

Kyllä olen testannut ja on web vBET on aktivoitu, mutta ei käännössivujen happends.
    Happends aina vBET on aktivoitu, voit tarkistaa sen esimerkiksi kirjoittamaan tässä: laradiobbs .***/ normas-de-los-foros/5-normas-y-politicas-del-foro-la-radio-bbs.html

Sinun täytyy korvata *** Net koska i cant viesti sivustot ilman 15 viestiä.

Nyt vBET on pois käytöstä ja linkki on korvattu yhdellä kertaa viesti: [Solo usuarios Registrados pueden ver los linkkejä. HAZ napsauta para registrarte]

Mutta onko vBET aktivoituu viesti on: [Solo usuarios Registrados pueden ver los linkkejä. HAZ napsauta para registrarte [Solo usuarios Registrados pueden ver los linkkejä. HAZ napsauta para registrarte]]

Jos tarvitset voin reenable vBET mutta kuten MARCO1 Piilota kaikki on ilmainen lisäosa, voit ladata sen vbulletin.org ja testata omalla koneellasi paremmin.

Thanks.
    Viimeksi muokannut Miguel86; 23-06-10 at 19:15. Syy: Selitä *** syy

Minulla on yksi kysymys nyt. plese yritä poistaa tätä Marco ja yrittää löytää tähän kysymykseen. plese kirjoittaa täällä on tästä asiasta vielä?

Banned

Mutta jos estän Marco, viestin, että sinun täytyy rekisteröityä nähdä linkkejä ei näy, koska se viesti näkyy jossa Marco Piilota kaikki.

Mutta jos vBET on turded pois tätä vaihtoehtoa toimii normaalia?
    Tämä on Marco jne. kysymys. Kirjoita vain tukea joukkueen tämän tuotteen.

Banned

Jos vBET ole käytössä älä happends, joten mielestäni on vBET ongelma: S

Hei Miguel,

Tiedän että, mutta vBET toimii goot liian.

Tämä on todennäköisesti konflikti kahden plugins (vBET ja Marco) ja se ei ole vBET kysymys. Löytäminen konflikti kestää hyvin pitkään, koska vBET on paljon tiedostoja ja toimintoja ja me emme tunne tätä plugin (Marco jne.). Marco on vähemmän plugin. Hänen apunsa on helpompi löytää tähän konfliktiin, niin kirjoittakaa niitä.

Jos he epäonnistuvat, niin yritämme korjata sen.

Kiitos.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Miguel86 View Post
    Jos vBET ole käytössä älä happends, joten mielestäni on vBET ongelma: S
    Lyön vetoa, että kun MARCO1 on dissabled niin se myös älä tapahtuu, niin luulen että se on ristiriitaa - pelase kesannolla Kamil ehdotuksia. Löytäminen konflikti on paljon helpompaa kirjailija pienempiä mod ja se on paljon helpompi tehdä muutoksia siellä.

Kuten Kamil kirjoitti - yritämme ratkaista konflikteja, jos kirjoittaja MARCO1 epäonnistuu, mutta ensin kiitos vain kysyä häneltä sitä

Banned

Ongelmana on, että Marco älä vastaa mitään liittyvät tähän modin jälkeen 17 huhtikuuta.

Olen nähnyt mod paljon kertaa ja i cant nähdä ongelmana.
    Onko vBET tahansa tipe ja kirjoittaa kunkin sivun URL-osoitteen? maeby thats syy.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •