Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 16

Tråd: vbet fejl med MARCO1 Skjul alle

Banned
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default vbet fejl med MARCO1 Skjul alle

Hi:
    Jeg har testet på et forum vBet 2.4.3 og MARCO1 Skjul alle Hack v4.0

MARCO1 Skjul Alle Hack, hvad der gør, er at skjule links til gæster, skiftende link med et budskab, problemet er, at budskabet er skrevet 2 gange, hvis vbet 2.4.3 er installeret.

MARCO1 Hidel alle kan downloades fra vbulletin.org hjemmeside.

Kan nogen ansat, få et kig? Jeg tror vbet er meget interessant, men med denne fejl ...

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

Kan du indsætter her dit forum url. Jeg vil gerne se dette spørgsmål. Skriv venligst til mig, hvor jeg kan finde dette spørgsmål (på dit forum). Hvor jeg nødt til at se?

Er dette problem kun på oversatte sider eller ikke-oversatte sider også?
    Venligst, deaktivere vBET af din admincp og sørg for, at dette spørgsmål er stadig.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Banned
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Ja jeg har testet og er på web vbet er aktiveret, men på ikke oversatte sider happends.
    Happends altid vbet er aktiveret, kan du kontrollere den for eksempel kommer ind her: laradiobbs .***/ normas-de-los-foros/5-normas-y-politicas-del-foro-la-radio-bbs.html

Du er nødt til at erstatte *** med net, fordi jeg kan ikke skrive hjemmesider uden 15 indlæg.

Nu vbet er deaktivere og link, erstattes denne ene gang med meddelelse: [Solo Brugere Registrados pueden ver los links. Haz klik para registrarte]

Men er vbet er aktiveret Budskabet er: [Solo Brugere Registrados pueden ver los links. Haz klik para registrarte [Solo Brugere Registrados pueden ver los links. Haz klik para registrarte]]

Hvis du har brug for jeg kan genaktivere vbet men ligesom MARCO1 Skjul alle er et gratis addon du kan downloade det fra vbulletin.org og test på din lokale maskine bedre.

Thanks.
    Senest redigeret af Miguel86; 23-06-1019:15. Årsag: Forklar *** grund

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg har et enkelt spørgsmål nu. Plese forsøge at deaktivere denne Marco og forsøge at finde dette spørgsmål. Plese skrive her er dette spørgsmål stadig?

Banned
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Men hvis jeg deaktiverer Marco, det budskab, at du skal være registreret for at se links vises ikke, fordi dette budskab vises med Marco skjule alle.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Men hvis vBET er turded off denne optioner fungerer normalt?
    Dette er et Marco mv spørgsmål. Bare skrive til support team af dette produkt.

Banned
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Hvis vbet er deaktiveret don? T happends, så jeg tror er et vbet problem: S

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej Miguel,

Jeg ved det, men vBET arbejder goot også.

Dette er sandsynligvis en konflikt mellem to plugins (vBET og Marco), og det er ikke en vBET problem. Finde konflikten vil vare meget lang tid, fordi vBET har en masse filer og funktioner, og vi kender ikke dette plugin (Marco osv.). Marco er mindre plugin. Hans hjælp vil være lettere at finde denne konflikt, så kan du skrive til dem.

Hvis de fejler, så vil vi forsøge at ordne det.

Tak.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Miguel86 View Post
    Hvis vbet er deaktiveret don? T happends, så jeg tror er et vbet problem: S
    Jeg vil vædde på, at når MARCO1 er dissabled så er det også don? T sker, så jeg tror, at det er nogle konflikter - pelase brak Kamil forslag. Finde konflikt er meget lettere for forfatteren af mindre MOD og også det er meget lettere at lavet ændringer der.

Som Kamil skrev - vi vil forsøge at løse konflikter, hvis forfatteren af MARCO1 vil mislykkes, men først skal du bare spørge ham om det

Banned
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Problemet er, at Marco don? T svaret noget relateret til dette mod siden 17. april.

Jeg har set mod en masse gange, og jeg kan ikke se problemet.
    Er vbet nogen tipe af omskrivning af hver webadresse på siden? maeby thats grunden.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •