Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 3 123 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 28

Thread: VBET tarvitsemme sinua

Jäsen

Red face VBET Me tarvitsemme sinua "edelleen auki"

2 arvostettujen vbulletin.org kooderit ovat yrittäneet korjata crash he sanoivat vBET ja vBSEO ovat syyllisiä. VBSEO meni ketjussa oli katsella ympärilleen ja kiinteät muutamia pieniä asioita, mutta sanoi sen ei heitä ja että meidän piti ottaa sinuun yhteyttä.

niin ratkaisemattomia kysymyksiä on vielä

1. Google virheitä tageja "annoit jotkut temp koodit" tämä ei toimi
    2. VBET ei toimi

Pyydämme teitä mies itse kirjautua ja korjata näitä kysymyksiä kiitos.
    Viimeksi muokannut hotslot; 04-05-10 at 00:19.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Haloo

1. En ymmärrä, voitko selittää sen paremmin? Ehkä joku linkki paikkaan, jossa se tapahtuu ja kuvaus mistä etsiä.
    2. Mitä tarkalleen tapahtuu?

Tärkeintä - mikä muuttui foorumi, viime kerta kun vBET toimi?

Muokattu:
    Kaikki on ok - olet poistanut vBET sääntöjä, joten linkit eivät toimi. Tämä on OK, ja olisi outoa, jos se ei toimi tällä hetkellä. vBET toimii taas, kun laittaa vBET sääntöjä .htaccess tiedosto. Joku rikkoi sinun .htaccess säännöt - kysy häneltä, jos haluat korjata tämän tai tehdä sen fallowing ohjeet vBET .htaccess-säännöt (http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html).

Lisäksi näen että olet vBSEO pois käytöstä (tai myös ei toimi propertly) tällä hetkellä, koska yhteydet ovat raaka muodossa.
    Viimeksi muokannut vBET; 03-05-10 at 23:04.

Jäsen

Paxel ohjelma, vBSEO Henkilökunta ja borbolo ei voi selvittää asian. He yksinkertaisesti pois käytöstä vBSEO suojella pr ja liikenne suuntautuu tällä hetkellä paikallaan.

Google virheitä tageja "annoit jotkut temp koodit" emme saa niitä toimimaan ..

Olen pyytänyt monta kertaa voit mennä ja nopeasti korjata koska sinun ainoa, joka tietää, miten tämä ohjelma todella toimii. Nyt ymmärrän, miksi Sinun ei anna tukea oman tuotteen Maksoin tästä kamaa sen mahdottomaksi

Muokattu: (Siirretään erillisen säikeen admin)

Täällä on päivitys tilanteeseen. Kun tyhjentävä tuntia ollaan yksin miettiminen vBet n ongelmat vBSEO päättivät jatkaa tämän enimmäismäärän mahdollisella tavalla.

He antoivat minulle uuden version vBSEO se ei ole edes julkistettu vielä 3,50 kultaa! sillä he tunsivat kipua. Nyt on erittäin ystävällinen, ne meni sisään ja korjattu ja wiggled somethings noin sinne ohjelman toimivan ilman hankalia vBET.

Joten nyt vain asioita käsillä ovat seuraavat:

1. Temp fix vBET on tarjonnut ei kelpaa.
    2. VBET ei edes toimi. virheet ympäri nyt

En halua kiittää kaikkia, jotka ovat auttaneet minua nippu. Nyt jos saan kaveri olen maksanut $ hänen tuote "kahdesti" on auttaa minua olen onnellinen asuntoauto.

Olen hyvin uusi ja siellä pitäisi tukea näiden hullujen huolenaiheita. Älä anna minulle 3 sivua "ongelmalähtöisen linkkejä" tai html-koodausta. Se on kuin kertoisi 3 kuukautta vanha vauva kokata illallinen, vain ei tule tapahtumaan. Minulla ei ole aavistustakaan tästä mitään kamaa.
    Viimeksi muokannut vBET; 04-05-10 at 10:33.

Ymmärrän, että ongelmia palvelimessa ole mitään hyvää, mutta teillä on meidän tukemme ja sait vastauksemme nopeasti diagnosoida. Tiedätkö mikä on vialla ei toimi URL ja miten korjata se. Joten tee se. Sinulla on kaikki mitä tarvitset ja sai tukemme tässä asiassa.

Kysyit kerran - sai vastauksen. Nyt näemme seuraavan viestin ja vastata siihen. Kerro mitä et ymmärrä meidän ohjeet. Htacces tiedosto ja kerromme sen sinulle. Sinulla on täysi tuki meidän foorumi, joka tulee ilmaiseksi vBET lisenssin. Kaikki puheenvuorojen client server teimme jos vBET bug, joilla ei ole ratkaisua vielä, tai maksullinen palvelu (asennus, päivitys, integraatio). Ei ole bugi - sinulla oli työskentely vBET mutta joku teki sinusta sotku palvelimeen ja poistaa vBET sääntöjä.
    Huomaa, että me emme ole vapaita pesu-palvelun ja me ei mene asiakas-palvelin-joka kerta, kun joku rikkoa jotain siellä. Tällä hetkellä meillä ei ole mitään syytä asia, että se on vBET vika, koska en vain näki, että olet rikkonut sääntöjä, jotka näen oli muuttunut eilen. Etsi joka on syyllistynyt ja teki hänestä puhdistaa. Jos et halua voimme tehdä sinulle vBET asennus tämä on maksullinen palvelu: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Sait heti diagnosoida ja ratkaisu. Tämä on mitä on ilmainen tuki Forum. Ja me autamme sinua tässä asiassa niin kauan kuin sinun täytyy ratkaista se. Mutta jos haluat asennuspalvelu joka maksoi yhden joudut maksamaan siitä. On normaalia, kuten jokainen myymälä. Ja jos olet turhautunut, että sinun on maksettava shop, niin olen verry pahoillani ja toivon, että voit paremmin hyvin nopeasti. Huolet eivät koska vBET. Sinulla välitöntä tukea. Haluat maksoi yhden - ei ole ongelma. Voit wan maksoi yhden ilmaiseksi - En näe mitään syytä, että silloin, kun joku rikkoi jo työskentelevät asennuksesta foorumi.

Jos olisit vBSEO päivitetty älä täynnä vBSEO integraatio mukaan ohjeiden readme.html päässä vBET paketti.

Tietoja "annoit jotkut temp koodit" - en vieläkään ymmärrä mitä tarkoitat - selittäkää. Mistä on kyse?

1. Mitä korjata kirjoitat noin?
    2. Kyllä se ei ole eikä sen pitäisi teidän todellinen asetelma - kuten olen kirjoittanut alusta olet väärässä. Htaccess sääntöjä. Korjaa tämä oli kuvattu ensimmäisessä vastauksessa.

Myös älä roskapostia foorumi. Tämä on paikka ongelma. Toivomme tai tuen avulla voit ratkaista ongelman nopeasti Jos sinulla on kysyttävää - ota vain kysyä.
    Viimeksi muokannut vBET; 04-05-10 at 10:32.

Jäsen

http://www.vbenterprisetranslator.co...=installations

Olen jo maksanut siitä! lol

http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2637

Tämä koodi Annoit meille kaatui foorumi. Tämä on osa ongelmaa mitään syytä, miksi Sinun ei korjata.
    Viimeksi muokannut hotslot; 04-05-10 at 16:17.

Jäsen

Olen käsitellyt tätä foorumia kanssa auttaa ohjausta. Vielä ei ole ratkaistu.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post
    Ei - et maksanut siitä. Olet maksanut yhden asennuksen ja yhden asennus tehtiin palvelimella. vBET oli käynnissä ja toimiva jälkeen. Olet jo kulutetaan palveluumme. Et maksanut toinen asennus (tai päivitys). Jos ostat kengät shop sitten saat ne. Et tule takaisin hetken kuluttua ja sanoa, että heidän pitäisi antaa teille toisen kengät, koska olet jo maksanut siitä. Me annoimme teille mitä maksetaan.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2637

Tämä koodi Annoit meille kaatui foorumi. Tämä on osa ongelmaa mitään syytä, miksi Sinun ei korjata.
    Tämä ei ole totta - olen vain tarkistanut tiedoston ja sinulla ei ole tästä muutoksesta siellä - sinulla on alkuperäinen koodi. Myös viime viimeksi muokattu päivämäärä vbenterprisetranslator_seo.php palvelimella on 22 päivästä huhtikuuta. Niin ystävällisesti ei tehdä vääriä lausuntoja - Se ei auta meitä auttamaan sinua.

Ole hyvä kesanto ohjeet jonka annoimme teille ratkaista ongelman tai ostaa asennus / ugrade palvelua, jos haluat meidän tekevän sen puolestasi. Saatte täyden tuen mahdolliset ongelmat sinulla on ratkaista tämä asia. Kerro vain joka askel et ymmärrä, ja annamme tukea sinua
    Viimeksi muokannut vBET; 04-05-10 at 20:43.

Jäsen

Muista en tiedä miten tämä. He kertoivat minulle tämän, aion mitä he ovat kertoneet minulle.

Jäsen

Kun me maksetaan viimeisen asennuksen asensit alkuperäisen koodin. Nyt kun olemme löytäneet virheitä alkuperäisen koodin "vbenterprisetranslator_seo.php" mielestäni sinun pitäisi mennä takaisin ja korjata sen. Ei meitä

Muokattu.

Ok kaveri minä lähetän teille toisen 30 dollaria, ainoa ehto on I dont on maksaa se uudelleen ja lupaat tehdä plugin admin cp jossa voimme yksinkertaisesti automaattinen päivitys, kun uudet päivitykset tulevat saataville.
    Viimeksi muokannut hotslot; 05-05-10 at 08:58.

Huomaa, että ohjelmistovirheitä ovat normaaleja asioita. vBET on hyvin vähän vikoja, jotka on korjattu nopeasti. Voit nähdä minkä tahansa ohjelmiston haluat koko maailmassa, ja näet, että ne ovat vahvistamisesta vikoja versiosta versioon. Ja vBET on hyvin alhainen vikoja vain nähdä täällä: http://www.vbenterprisetranslator.co...bug-reporting/ - Tämä on vain 6 bugeja olen koko historian vBET4.x koko historia - jotkut ovat jo korjattu viime julkaisu. Ja kaikki ovat vähäisiä. Ei ollut mitään suurta tai kriittinen koskaan. vBET on ohjelmisto, jolla erittäin hyvä laatu.

Sillä bug kuvailisit annoimme pikaratkaisua joka tietenkin sisällytetään seuraavaan julkaisuun.

Emme voi antaa sinulle mitään lupausta alueella tulevien päivitysten hyvin yksinkertaisesta syystä - vBET riippuu Vb. Emme voi taata, mitä BB tekee tulevaisuudessa. Myös jos käytät muita modeja (kuten vBSEO) emme myöskään vastaa eikä voi olla vastuussa niiden koodia. Se on kuin menet ostoksille ja kertoa: "Minä ostaa kenkiä Jos lupaatte minulle, että kaikki kengät joita en koskaan kuluminen tästä brändi sopii minulle hyvin ja näyttää hyvältä muiden vaatteita joita en koskaan kulumista. Ja minä haluavat myös, että jos joku muu käyttää kenkäni ja rikoin sen, niin voit korjata sen ilmaiseksi elinikäinen. ". En ole varma, että te edes tajua mitä kysyt varten. Huomaa, että se yksinkertaisesti mahdotonta antaa tällaista takuuta.

BB ei tue sellaista asiaa kuin Automaattinen päivitys - no mod antaa sinulle, ja me myöskään voi. En todellakaan tiedä, miksi pyysit meitä tähän.

Huomaa, että tarkoituksena ei ole ottaa asiakkailtamme rahat uudestaan ja uudestaan, vaan kannustaa asiakkaitamme tekemään päivitykset itse, jotka ovat erittäin hyvin kuvattu ja joiden annamme online-tukea jos asioista. Vain nähdä meidän ensimmäinen vastaus - me annoimme teille ratkaisun. Emme piilota mitään salaista tietoa. Annamme asiakkaillemme kaikki tarvittavat informations, vastata heidän kysymyksiinsä ja auttaa jos asiat. Lisäksi teimme parhaamme, jotta asennus, päivitys ja integrointi niin helppoa kuin se on mahdollista.

Asennus vBET on triviaali (ladata tiedostoja + tuonti tuote tiedosto).
    Päivitä näyttää sama kuin asennus ja vain satunnaisesti pyydämme lisätoimia (aina, koska muiden modeja koodia ei meidän).
    Making SEO linkit toimivat hyvin kuvattu ja se vain TÄYTYY sisältää painos. Htaccess tiedosto - ei ole muuta tapaa koska se on palvelimen tasolla ei vBET.
    Integraatio on yhtä helppoa kuin se mahdollistaa integroitu mod. vBSEO ei halua olla mukava muille modeja ja ei ole mitään koukkua. Heidän ratkaisu pakottaa meidät tehnyt 2 kuvaa muutos integroida vBET. Ja huomaa, että etsimme helpommin ratkaisuja - meillä on jo muuttanut muutaman kerran integraatio ohjeet tehdä sen turvallisempaa foorumi.

Voit turvallinen rahaa, jos vain yrittää kesantomaiden ohjeita ja tehdä sitä itse. Meidän asennus ja päivitys palvelut on tarkoitettu ihmisille, jotka eivät halua viettää omaa aikaa tämän ja haluavat maksaa. Jos haluat maksaa miksi teet niin iso juttu se - tämä on sinun päätöksesi ostaa palvelun tai tehdä sen itse ottaa tarkat ohjeet, mitä tehdä. Kaikki mitä tarvitset on tällä foorumilla ja jos ei me vastaamme kysymyksiisi.

Jos et halua tehdä tätä ja haluavat maksullista niin ota vain teet tilauksen ja me tarjoamme sinulle palvelutasoa tavanomaisia sääntöjä. Saat mitä maksetaan.
    Pyydämme myös huomaamaan, että voimme asentaa teille 4.2.2beta version jossa on korjattu huomannut bugeja, mutta ei ollut julkaistu vielä. Joten sinulla ei ole mitään asiaa aloilla, jotka oli kuvattu ennen (voit myös helposti korjata itse käyttämällä pikaratkaisuja descried tällä foorumilla).
    Viimeksi muokannut vBET; 05-05-10 at 13:16.

Sivu 1 ja 3 123 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •