Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12
Tulokset 11 että 17 ja 17

Thread: Fix Niille teistä käynnissä Tweet juliste

  1. #11
    Senior Member
    Liittynyt
    Syyskuu 2010
    Viestejä
    256

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Myös minun mielestäni on kirjoitettu puolaksi (luultavasti - ei voi tarkistaa muita käännöksiä, koska ylitti enimmäismäärä katseltu viestiä). Ole hyvä vain mennä sinne ja klikkaa Muokkaa post - näet mikä on todellista kieltä siellä.
    Post tehtiin alunperin Puolan, todellinen kieli on puola ja kääntämättömät teksti lähetettiin Twitter.

    Tarkista PM, olen lähettänyt saman käyttöoikeustiedot että Kamil on käyttänyt niin et näe maxed ulos viestiketjut ilmoitusta

  2. #12
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Tee yksinkertainen testi. Kirjoita sama viesti puola käännetty sivu (Puolan). Sitten tehdä sen uudestaan, mutta tällä kertaa kirjoittaa oleminen ei ole käännetty sivu. Kerro ei Onko eroa sisällön lähettää Twitteriin niille 2 viestiä.

  3. #13
    Senior Member
    Liittynyt
    Syyskuu 2010
    Viestejä
    256

    Default

    Valitettavasti Michal En ymmärrä, ja im ei kiillota joten en voi kirjoittaa Polish

  4. #14
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Voit - sinulla on jo tällainen viesti kopioi se

  5. #15
    Senior Member
    Liittynyt
    Syyskuu 2010
    Viestejä
    256

    Default

    Oikea Michal, olen jättänyt 2 viestiä sekä Puolan, joista ensimmäisessä käytetään Puolan lippu (testi post 1) ja toisessa Englanti lippu (testi post 2) saivat molemmat tweeted kuin puolalainen voit nähdä tweets tästä Code Cage (thecodecagecom) on Twitter ja alkuperäinen viestinsä tässä:
    Testaa Postin translation1 - Code Cage keskustelupalsta
    Test post käännettäväksi 2 - Code Cage keskustelupalsta

    Tarvitsen niitä Lähetetty Englanti - Onko se mahdollista?

  6. #16
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Näyttää siltä että mod joka lähettää kirjoitusta diskantti Scrubs bbcodes mistä viesti. Tarkista sen jostain vakio bbcodes - Lisää viestin bbcdes rohkeita, koodi QUOTE. Tee se ja tarkistaa, miten se näyttää Twitterissä.

    Jos jos on pensaikkoa päässä BBCode sijaan arvioidaan, emme voi tehdä mitään. bbcodes toimii vain, jos arviointi käynnistyy ja jos ne on olemassa ... Tällöin voit ottaa yhteyttä mod omistaja Twitter vienti ja pyytää häneltä muuttuu, tai jos se on sallittua tehdä muutoksia Twitter mod koodin itse.

  7. #17
    Senior Member
    Liittynyt
    Syyskuu 2010
    Viestejä
    256

    Default

    Vain tarkastetaan minun VBA tunnisteet ja ne stripattu Tweet. Älä ole huolissasi, se ei ole kovin tärkeä, voin elää sen kanssa

Sivu 2 ja 2 FirstEnsimmäinen 12

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •