Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 13

Thread: miten tehdä kaikki käännetty viesti ja kierre sivukartta

Senior Member

Default miten tehdä kaikki käännetty viesti ja kierre sivukartta

auttaa tekemään parempaa koodia
    Tämä on minun koodi lisätään

/ / Lisäkoodi
    $ Alanguages = array ('en', 'ms', 'AR', 'zh-CN ");
    if (! $ arkistoitu) {
    $ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
    $ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arkistoitu);
    foreach ($ alanguages kuin $ kieli) {
    $ Vbseo_stat ['t']++;
    $ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Kieli ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
    vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, $ ennen, $ threadrow ['lastpost'], $ freq);
    }
    }
    / / Loppuun lisäkoodi

Omat tilastotieto alla
    Threads
    89,236
    Jäsenet
    1,877
    Oletuksena Sivukartta luoda noin 2xx.xxx URL
    mutta 5 kielellä sen vain luoda 457160 URL

jälkeiseen vain, jos kaikki käännetty ja luoda URL-osoitteita sivustokartassa
    sen noin 560000 URL

whats vikaa minun tunnus
    auttakaa minua
    kiitos

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Meidän integraatio koodi yksinkertaisesti vain lisää URL-osoitteita käännetty kierteet. Ja oletuksena vain ensimmäiselle sivulle säiettä. Kerromme, miten voit muuttaa koodia on myös muita kierre sivut jos haluat.

Jäsensivut eivät ole merkityksellisiä ja neuvomme jopa estää näille sivuille robots.txt:

Jos haluat olla sivustokartassasi myös linkkejä käännetty viestiä, niin käytä ratkaisu alla:
    1. Avaa tiedosto / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php
    2. Etsi koodi:
    PHP Code:
    $vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls
    3. Laita ennen:
    PHP Code:
    //additional code

$currenturl vbseo_url_post($threadrow$postrow$pcount);
      foreach(
    $alanguages as $language) {
        ++
    $vbseo_stat['p'];

$enchancedurl substr($currenturl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currenturl,$strlenhost);

vbseo_add_url($enchancedurl$prior2$postrow['dateline'], $vboptions['vbseo_sm_freq_p']);
      }
    //end additional code 
    Viimeksi muokannut vBET; 04-04-10 at 13:14. Syy: vahvisti työskentely

Senior Member

työskentely
    kiitos kiitos kiitos
    thankssssssss ******************************

Jäsen

"1. Avaa tiedosto / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

En löydä tätä ..

Onko se tyyliin johtaja?

Quote Alkuperäinen kirjoittaja hotslot View Post
    "1. Avaa tiedosto / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

En löydä tätä ..

Onko se tyyliin johtaja?
    Onko sinulla Sitemap Generator asennettu foorumi?

Jäsen

Minulla ei ole aavistustakaan?

Voisitteko kirjautua takaisin minun admin osioon ja tarkista? En ilmoituksen meillä on jonkinlainen "ongelma" noin sitemap kun Kirjaudu kuitenkin käytämme vBSEO Sivukartta oikein?

Minulla ei ole aavistustakaan?

Voisitteko kirjautua takaisin minun admin osioon ja tarkista? En ilmoituksen meillä on jonkinlainen "ongelma" noin sitemap kun Kirjaudu kuitenkin käytämme vBSEO Sivukartta oikein?
    Joten tarkista oman admin osiossa. Myös jos olet sen asentanut niin sinun tulee hakeutua / Vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php in your forum hakemistosta.

Jäsen

Joskus sen helpompi tehdä / näyttää sitten sanoa mitä pitäisi tehdä. Minulla ei ole aavistustakaan, koska olen hyvin hämmentynyt, kun se tulee tätä kamaa. Tiedän kuitenkin ostin 2 lisenssejä täällä eikä tunnu olevan arvoltaan mitään arvoa, paitsi päänsärky ja google virheitä. Tämä on ohjelmisto, jota ei pidä ostaa, jos et tiedä miten muokata lisenssit ja koodit ja rig heidät toimimaan. Mielestäni vBET on 2 vuoden päässä on todella legit valmis suorita ohjelma sitten ehkä se tulisi sijoittaa varten sale.I jopa maksetaan tiputtamisen kuin minä tiedä mitään tätä kamaa. Olen todella tarvitsevat jonkun vBET viettää 2 minuutin tarkastella minun admin ja saada asiat käynnissä miten niiden pitäisi olla. Luotan vBET juttuja vain tarvitse sitä määrittää missä se todella toimii oikein.
    Viimeksi muokannut hotslot; 25-04-10 at 21:15.

Joskus sen helpompi tehdä / näyttää sitten sanoa mitä pitäisi tehdä. Minulla ei ole aavistustakaan, koska olen hyvin hämmentynyt, kun se tulee tätä kamaa. Tiedän kuitenkin ostin 2 lisenssejä täällä eikä tunnu olevan arvoltaan mitään arvoa, paitsi päänsärky ja google virheitä. Tämä on ohjelmisto, jota ei pidä ostaa, jos et tiedä miten muokata lisenssit ja koodit ja rig heidät toimimaan. Mielestäni vBET on 2 vuoden päässä on todella legit valmis suorita ohjelma sitten ehkä se tulisi sijoittaa varten sale.I jopa maksetaan tiputtamisen kuin minä tiedä mitään tätä kamaa. Olen todella tarvitsevat jonkun vBET viettää 2 minuutin tarkastella minun admin ja saada asiat käynnissä miten niiden pitäisi olla. Luotan vBET juttuja vain tarvitse sitä määrittää missä se todella toimii oikein.
    Huomaa, että vBET on erittäin kevyt ja asennus on triviaalia. Ei ole mitään tiedostojen painos lainkaan asentaa vBET.

Integrointi eri plugins riippuu ne plugins mahdollisuuksia. Jos Edition integraatio on välttämätöntä se vain tarkoittaa, että plugin joka on integroitu on heikko kohta tukemisesta lisätoimintoja. Voit kirjoittaa vBSEO tiimi jos luulet, että he tekivät tuotteen heikko mahdollistaa integroinnin (ei koukkua ollenkaan) ja haluaa niitä kysyä parantamiseksi. Olemme vastuussa vain meidän koodi ja antaa ratkaisuja integroida ne, jotka eivät ajattele sitä. Emme voi kertoa vBSEO tiimi teki muutoksia ja tekevät tuotteesta avoinna lisätoiminnoilla (itse asiassa sen teimme - he eivät halua olla heidän tuote avoinna uusia toimintoja).

Palataan kysymys - Mikä on ongelma? Olet väitä, että meidän henkilökunta auttaa sinua saamaan asiat järjestyksessä miten ne pitäisi olla mutta et koskaan kertonut, mitä ei ole käynnissä asianmukaisesti. Ymmärtääkseni sinun halusi löytää tiedoston, koska jonkinlainen ongelma generaattori. Joten mikä on ongelma?
    Viimeksi muokannut vBET; 25-04-10 at 21:30.

Jäsen

Kiitos vastauksesta. Haluan vain kaikkien käännetty viesti ja kierteet sivukartta ja jos mahdollista tämä pitäisi tehdä asennuksen aikana tai napin painalluksella vaihtoehto admin osassa joten ei tarvitse muokata mitään. Ehdotatte Geographic tavoite ylläpidon työkalujen kullekin kielelle? Lisäksi ehdotatte lisäämällä RSS / sitemap kunkin kielen Verkkovastaavan työkaluissa?

Siksi olin halunnut apua kaikissa käännetty viesti lisätään sivukartta joten tämä ei ehkä ole ongelma.

Lämpimin terveisin
    Viimeksi muokannut hotslot; 25-04-10 at 21:55.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •