Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 3 123 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 23

Thread: Miten se toimii - manuaalinen noin monen kielen tuki

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Default Miten se toimii - manuaalinen noin monen kielen tuki

Tässä artikkelissa kuvataan, kuinka automaattinen käännös toimii. Manuaalisen kääntämisen kuvaus sertifikaattimme täältä: http://www.vbenterprisetranslator.Co...nslations.HTML
    Jos haluat välttää tekstin osa käännös, katso täältä: Miten tehdä tekstiä ei kääntää?.

En tiedä kuinka paljon olet vaikuttunut monen kielen tuki asti nyt ja toivon yllättää vielä enemmän, kun saat selville, kuinka helppoa se on käyttöesimerkeistä

Ensinnäkin mod tukee käyttäjän oletuskielen. Se sijaitsee ilmoittautumislomake ja voi muuttaa User CP. Joten jos käyttäjä on asettanut hänen oletuskieli, sitten hän ei tee mitään ... Vain kirjoittaa viestiä omalla kielellään, ja vBET huolehtii kaikesta. Tällaisessa tapauksessa - kun käyttäjä on asettanut oletuskieli on oletettu, että koko post (mukaan lukien otsikko) kirjoitetaan hänen oletuskieli. Se on muokattavissa pian, mutta hänen hetkellä on pelkkä olettamus: jos käyttäjä on asettanut oletuskielen ja se on erilainen kuin foorumi oletuskielellä, jokainen hänen sanomansa on kieli, jota hän valita hänen oletuksena.

Voit myös luoda monikielisen viestit, jos vain osa viestin ovat eri kielillä. Tämä on erittäin helppoa - kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä se laittaa teksti on kirjoitettu eri kielellä sisällä Lang BBCode. Se ottaa yhden parametrin, joka on kielen koodi. Eli jos haluat kirjoittaa jotain puolaksi, sitten BBCode näyttää tältä lang = pl.
    Katso koko esimerkki (tiloihin BBCode lisätään välttää arviointi):
    [ lang=pl]Przykład tekstu po polsku[ /lang]

Tämä esimerkki (ilman välilyöntejä BBCode) antaa tällaisen tuloksen:
    Text automatically translated from: Polish to: Finnish
    Translated text
    Esimerkki tekstin Polish
    Original text

Myös yksi BBCode joka toimii täsmälleen Lang BBCode, mutta se on varattu viestit vain otsikot. On langtitle BBCode - käyttää sitä vBET automaattisesti käyttäjän, joka määrittää omaansa viestin merkitseminen oletus muulla kuin foorumin oletuskielen. Ei kannata käyttää manuaalisesti, ja jos haluat käyttää sitä tavalla, sitten muista sijoittaa koko viestin sisällä Lang BBCode käyttäen samaa kieltä koodi parametrina Booth BBCodes (muuten eräät osat käännetty RSS kanavia voi olla käännetty asianmukaisesti, mutta viestit näkyvät oikein).

Viimeksi muokannut Marcin Kalak; 31-08-12 at 10:56.

Banned

Default Muokkaaminen Käännökset

Onko tapa päivittää välimuistia jos Google Käännös ei ole aivan oikea? Ylläpitäjät voivat muokata alkuperäiseen viestiin, mutta ne voivat tarjota parempia kääntämisen sijasta sisältöä Enterprise Kääntäjä?

Quote Alkuperäinen kirjoittaja rstankiewicz View Post
    Onko tapa päivittää välimuistia jos Google Käännös ei ole aivan oikea? Ylläpitäjät voivat muokata alkuperäiseen viestiin, mutta ne voivat tarjota parempia kääntämisen sijasta sisältöä Enterprise Kääntäjä?
    Olimme ajatellut sitä (kuten käännökset voitaisiin merkitä välttää poistamista cache), mutta valitettavasti Google ei mahdollistaa, että. Mukaan Google olosuhteissa et saa muuttaa tuloksia Google käännökset. Joten emme voi lisätä esimerkiksi mahdollisesti.

Emme voi tehdä sitä, mutta me ajattelemme parempi integrointi vBulletin lauseita. Se ei ole tutkittu vielä, mutta se on meidän TODO lista, jotta voidaan käyttää käännössivujen myös asianmukaista lauseita. Tämä ratkaisu ei käsitellä paremmin viestiä käännöksiä, mutta se käsittelee ongelmaa, jossa kaikki vBulletin tekstit. Sinun tarvitsee vain asentaa lauseita edestakaisin joidenkin kielten ja se tehdään. Nämä ovat suunnitelmamme tällä alueella

Banned

Kiitos vBET jäseniä lukemaan.

Olen lähettänyt tämän viestin asettaa kieli Thai (Thai oletus), sitten postitse.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja websnow View Post

Olen lähettänyt tämän viestin asettaa kieli Thai (Thai oletus), sitten postitse.
    Käytä lang BBCode tai oletuskieleksi kieli User CP - kuten tässä oppaassa kuvatut

Banned

Text automatically translated from: Thai to: Finnish
    Translated text

Original text

Banned

Translated text
    Vau, todella suuri.
    Original text

Text automatically translated from: English to: Finnish
    Translated text
    wow suuri
    Original text

Banned

Hello vBET

Sain kysymyksiä

1. Kun minä käänsin oletusarvoisesti thaimaalaisia ja sitten minä vastaan virka Thai
    Sen jälkeen minä Muuta kieleksi Englanti

Tuloksena on Pidän edelleen viestiini Thaimaan ole englanti. On näyttö englanti

Translated text
    Vau, todella suuri.
    Original text

Text automatically translated from: English to: Finnish
    Translated text
    wow suuri
    Original text
    Olen iloinen että pidät siitä Ja - sinun ei tarvitse käyttää lang BBCode jos olet kirjallisesti foorumi kielellä. Tässä tapauksessa "wow suuri" ei tarvitse olla Lang BBCode - tämä BBCode on tukea viestit on kirjoitettu eri kielillä, että foorumi on.

Hello vBET

Sain kysymyksiä

1. Kun minä käänsin oletusarvoisesti thaimaalaisia ja sitten minä vastaan virka Thai
    Sen jälkeen minä Muuta kieleksi Englanti

Tuloksena on Pidän edelleen viestiini Thaimaan ole englanti. On näyttö englanti
    Katsokaapa oman URL - etsit on käännetty sivu Napsauta Englanti lippu ja näet koko keskustelualueelta Englanti - kuten viestejä, jotka oli kirjoitettu thai

Sivu 1 ja 3 123 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •