Lähetä minulle PM tietoja Admin CP-, tietokanta- ja FTP. Tarkistan, mitä on
Lähetä minulle PM tietoja Admin CP-, tietokanta- ja FTP. Tarkistan, mitä on
lähettänyt ***.
lähettänyt ***.
Voit kääntää vaihtoehtoisia linkit edustustapahtumaan osallistuneiden vieraiden käyttöön . Tämä mahdollistaa sivuston vieraita ei tarvitse luodaan uudelleen aina, kun ja nopeuttaa sivun asetukset. Seuraava versio korjaa tämän ei ole käännetty vaihtoehtoinen sidokset eivät sivustoon.
Kyllä, joka oli aikaisemmin käytössä, mutta käynnistin sen pois koska seuraavan virheilmoituksen: Http://www.vbenterprisetranslator.co...op-guests.html
En ole koskaan aikaisemmin nähnyt URL-osoitteita kielelle vieraita.
Olen ottanut käyttöön vieras välimuisti uudelleen siksi, että Google vasteajat shot räjähdysmäisen kasvun.
Mitään tietoa ja kuinka voin odottaa korjaus rel-vaihtoehtoinen Tag -tunnuksia?
Onko teillä jotakin konfiguroitu väärin minulle lipun alla se voi estää URL-osoitteita ei käännetty?
Ota käyttöön Vieras välimuisti Ei pitäisi aiheuttaa häiriöitä Http://www.vbenterprisetranslator.co...op-guests.html.
Kääntäminen on otettava käyttöön vaihtoehtoisia merkit .
Tulevassa versiossa ei ole käännetty merkit ei lisätä.
Oikeassa, mutta vaikka koko tiedosto välimuisti vieraat käytettävissä -merkki URL-osoitteita ja Rel-vaihtoehtoiset merkit eivät ole käännettäväksi.
Käännökset vaihtoehtoiset linkit haetaan tietokannasta välimuistia. Käännökset vaihtoehtoisten sidokset eivät käytä kääntäjien Valintatilanteita API-astetta. Linkit lähetetään translator Api kun joku syötetty paikkakunta kyseisellä kielellä. Tavoitteena on alentaa kustannuksia.
Kunnossa, katson, että jotain on kirjaimellisesti katoamisen käännöksessä.
Ymmärrän, miten kaikki toimii. Olen Miten tarkistaa lipun alla url-osoitteita on tarkoitus kääntää Vain kun vieraat parhaillaan tarkastellaan sivulla. Tämä ongelma on, ne eivät ole käännettäväksi. Syynä ei ole se, että olen kiintiöiden, sillä se ei toimi oikein.
Esimerkki:
Englanninkielinen sivu: ** Spektri 2 vaihda apn-asetukset
Lipun alla sivun URL-osoitteen Ranskan: Http://cellphoneforums.net/**/fr/t36...-settings.html
URL lipun alla ranskan tulisi olla: Tiliosa-arvo-kentässä näkyy projektin Franà (AIS) ** spektri 2° Täyttöprosessia on muutettu des paramètres de l'apn
Huomaa, että lippu URL-osoitteita ei ole käännetty URL-osoitteita huolimatta sivut käännettäväksi. Vieraiden välimuisti on poistettu koska käännökset on tehty.