Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 4 ja 5 FirstEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenLast
Tulokset 31 että 40 ja 50

Thread: Viesti webmaster tools koskien virheellinen rel-vaihtoehtoiset merkit

Banned

Suoritusjärjestys muutoksia plugins järjestyksen puitteissa koukkuun. Suoritusjärjestys ei muuttaa järjestystä, jossa koukut. Meidän testi foorumi koukun toiminta. vb lisenssi ei ole määräajassa, jotta voit suorittaa päivityksen. Teidän versio VB on jo kauan ollut vanhentunut niin suosittelen suorittamisen päivityksen. Uskon, että tästä ei tule ratkaisemaan asiaa, jos se ei toimi tämän jälkeen annetaan ohjeet siihen, kuinka voit katsoa pidemmälle.

Senior Member

joten 4.2 parse_templates koukku suoritusjärjestys on erilainen?

Valitettavasti päivittää 4.2 on valtava tehtävä, koska se rikkoisi useita Muut lisät, että voin käyttää.

Senior Member

Olen tarkistanut class_bootstrap.php ja parse_templates koukku on tiedosto 4.1.12 ja 4.2.2 samassa paikassa. Voitko tarkentaa mikä aiheuttaa ongelma että koukku ja se suoritetaan liian aikaisin?

Banned

Tuemme versioilla ja vBET on sovitettu uusin versio. Jokainen versio sisältää useita muutoksia. Jos päivitys, ja teillä on vielä tätä asiaa meidän auttaa mielellään.

Senior Member

En aio päivittää vbulletin ja viettää paljon aikaa tehdä niin, jos tiedän että päivitys tulee ratkaista ongelma liput. Sanoitte, että sinä "ajatella" se ratkaisee ongelman. Tarvitsen siitä vahvistuksen tarkalleen, mikä aiheuttaa ongelman ja että se ratkaisee ongelman.

Banned

Tuemme uusin versio. VB4 on elinikäinen lisenssi, joten älä päivittää. Jos asia pysyy niin voimme auttaa, koska nyt näyttää siltä, että vika vanha, ei tueta versio.

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Marcin Kalak View Post
    Tuemme uusin versio. VB4 on elinikäinen lisenssi, joten älä päivittää. Jos asia pysyy niin voimme auttaa, koska nyt näyttää siltä, että vika vanha, ei tueta versio.
    Okei voi kertoa minulle, mikä on vialla on vanha versio?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja tavenger5 View Post
    Okei voi kertoa minulle, mikä on vialla on vanha versio?
    Se on vanha ja poikkesi uusia, ja ei tueta, koska vBET4.x testataan vB4 ja uusin. Kun olet vB4 ja uusin ja ongelma on edelleen olemassa meidän auttaa mielellään.
    Tällä hetkellä voimme olettaa, että ei ole mitään väärää ja vBET koska tätä kysymystä ei voida toistaa uusimmat vb versio.
    Ei ole bugi vBET4.x - käytät se vain ei ole yhteensopiva vanhan vB4 version. Väärä moottori - ei ole ongelma, vain väärin käyttää asiasta väärää polttoainetta.

Päivitä vB4 vB4 ja uusin.

Jos virhe ei ole tuettujen vb versiossa puolestaan tarkastelee asiaa kiinni, sillä mitään ongelmaa vBET kanssa, ainoastaan väärän käyttötavan ja jo ratkaisu.

Marcin - lähellä lipun, jos ei tule mitään uusia anna seuraava harva days (bug on vB4 ja uusin).

Annoimme teille jo tuki - jos et halua käyttää sitä vuokraa. Kunnioitamme asiakkaitamme - kunnioitamme myös, että haluat olla ongelma sen sijaan, että tukemme, joka annettiin jo.
    Tämä ei ole chat-huoneessa ja henkilökuntamme Sulje lipusta, koska ratkaisu oli jo antanut ja mitä nyt meillä vahvistuksen, että uusin vB4 versiossa on kaikki OK.

Kiitos palautteestasi.
    Toivon, että päätätte käyttää oli pyytänyt tukea.
    Se ei ole - vielä Kiitos ymmärtää, että ei ole lisätä tällä alalla, kunnes käytät tukea sen sijaan toista kun haluat tukea ja käytä sitä, kun se annetaan.

Marcin jatkaa tukipyynnön lähipäivinä ja vastata vain saamme palautetta, että (tuettu) vB4 ja uusin ongelma on olemassa myös. Jos ei se suljetaan.
    Viimeksi muokannut vBET; 05-12-13 at 00:25.

Senior Member

En pyydä voit korjata ongelma vBulletin versiota ei tueta. Pyydän teitä kertomaan minulle, missä ongelma on ja Vahvista että se on itse asiassa 4.1.12 ongelma niin Voin korjata sen. Olet vain kertonut minulle, että se ehkä olla ongelma 4.1.12. Minun täytyy tietää että se on ongelma, ennen kuin menen pois tieltäni päivittää vBulletin.

Kuten, en aio käydä läpi päivittää vbulletin, jos minulla ei ole ongelmia. Se maksaisi minulle paljon aikaa ja rahaa päivittää muita mukautettuja modeja. Sinulla on sivuston kirjautumistiedot. On helppo kertoa minulle mikä on vialla parse_templates koukulla. Esimerkiksi x-tiedoston Onko eri 4.1.12 ja 4.2.2. Tai parse_templates on suoritettava ennen x koukku.

Olen ollut tuotteen alusta lähtien ja olen vain uudelleen minun anniskeluoikeudet. Olettaisin, voisitte hoitaa pitkäaikainen asiakas hieman enemmän kunnioitusta.

Tässäkin kaikki mitä tarvitsen on askel oikeaan suuntaan. En pyydä kirjoittaa koko mod kanssa 4.1.12. En rehellisesti usko, tämä on järjetön, varsinkin kun olen kauan asiakas.
    Viimeksi muokannut tavenger5; 05-12-13 at 20:32.

Banned

Tuote on mukautettu uusimpaan versioon vB, ei voida mukauttaa tuotteen kaikki versiot.

Sivu 4 ja 5 FirstEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •