Hi
Voisi voit Kuvaile ongelmaasi vähän enemmän specyfic, en voi täysin ymmärtää voit
???? Miksi et ymmärrä? Kuten sanoin ostin tuotemerkkimukautuksen vapaa kopion vBet, mutta se! Se näkyy "vBET 3.5.4 ansiosta voit nauttia automaattinen käännökset" - > Vau Forum | Vau FairPlay botti foorumi Halutaan poistaa se!
Viimeksi muokannut vBET; 14-04-12 at 10:56. Syy: BBCode korjaus
Olet sanonut
Tällä hetkellä vBET on eri versioita brandingfree, joten Ota kertoa minulle Jos olet varma, että olet ladannut oikea?Lähetä minulle uusia ohjeita siitä, miten poistamaan, vanha todetulla doenst toimi...
En ymmärrä sinua.
Katso tililleni.
Ostin vbet BRANDING vapaa kanssa.
Ladataan ja asennetaan "vBET354BF.zip", mutta meidän foorumi on ei tuotemerkin ilmainen, miten COPYRIGHT Notice poistaa?
Moikka. Pidä kohteliasta - on todella syytä huuda. Tiedän, että Radek ei ymmärtänyt, voit ensimmäisen kerran, mutta kun luet hyvin ensimmäinen viesti, voit selvittää ei liian selkeä mitä haluat poistaa - vBET, tuotemerkin?... Ymmärsin, mutta vielä se ei ollut täysin kirkasta ja Radek yksinkertaisesti pyytänyt voit mitä tarkalleen tarkoittaa.
Kun hän ilmoitettu sinun kohteliasta tavalla on toinen paketti tuotemerkin vapaan ja voit yksinkertaisesti vain ladata ja asentaa se uudelleen. Hän oli tietoja ennen sinulta, että olet jo ollut se.
Niin ole hyvä - ilman screaming Kyllä - näemme on ilmainen mukauttaminen Hotellin henkilökunta on tämä tiedot liitteenä, kukin viesti. Aion juuri meidän FTP tarkistaa does BF paketti on OK tai siinä on Jotkut bug. I antaa ratkaisu ovat muutaman minuutin jälkeen kuittaamalla sen
Hi
Todellakin BF julkaisu oli vika - Ota lataa se uudelleen ja uusien tiedostojen lataaminen palvelimeen.
Pahoittelemme asiakkaan ongelmia. Vahvista does, ongelma on ratkaistu.
Et saa minulle väärä, oli ei screaming, haluan tehdä selväksi, mitä haluan... sen toimi nyt, tarvitaan vain 5 päivää:-/
Kiitos tästä huolimatta!