Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 9 ja 9

Thread: Tyhjä Posts

Junior Member

Default Tyhjä Posts

Kun minulla ei ole käytettävissä, tyhjä kirjaa saadaan käyttämällä sen jäsen juuri käännöskieliversioita löytyy. Tämä on, kun minulla on "Näytä alkuperäisen tekstin käyttäjän" ei Näytä
    Viimeksi muokannut DirtRider; 09-04-12 at 09:44.

Eläkkeellä;)

I tulee tarkistaa se. Myös Kerro minulle "Näytä alkuperäisen tekstin käyttäjän-arvo on, tulee tyhjä virkaa näkyy?
    Myös Huomaa, että se olla coused mutta väärä provider salaisuus, tunnus ja api-avain

Junior Member

No, jos minulla on asetettu sitten Kyllä se näyttää alkuperäisen tekstin käyttäjän Näytä alkuperäinen teksti. Asia on sitten sinun on post säikeessä, joka ei ole englanti, ja se saa ohitetaan. API-avaimet Näytä toimivan, kun käännös-tarjoajat ovat käytettävissä.

Junior Member

OK Pysäköintipaikan se enää jatkuvasti ongelmia, minulla on nyt poistaa muutoksen se, mikä olit rahan tämä yksi osoittautui
    Viimeksi muokannut DirtRider; 11-04-12 at 08:12.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Kun sait vastauksena tähän hyvin säie - henkilökuntamme tarkistaa ongelman.

Eläkkeellä;)

Ongelman toistamisen, testi-foorumi ei voi. Voisi voit Ota Näytä URL-osoitteen kanssa esimerkiksi jos "tyhjä" Kirjaa ja jos olet lähettää minulle on vielä workig Tarkista tuotantopaikalla

Junior Member

Valitettavasti en voi niin nyt kuin sivustoni on poistettu tämän mod oli antaa meille liian monia ongelmia.

1. Tyhjä postitse Kun käännös toimittaja ei ole käytettävissä (asetus näyttää ei alkuperäistä tekstiä)
    2. Lisäksi oletusarvo, kun käännös tarjoaja ei ollut saatavilla muilla kielillä post (asetukset Näytä alkuperäinen teksti) Tämä aiheutti sekaannusta Englannin jäseniksi ei ymmärtänyt kirjaa ja ohittaa ne.
    3. Foorumi hidastaa oikealle alas Kun käännös tarjoaja ei ollut käytettävissä, foorumin jäsenet valittaneet, että ei voitu hyväksyä nämä hidas nopeuksilla.

Eläkkeellä;)

Kuten sanoin ei voi toistaa tämän ongelman niin, että jos et on vBET asennettu ja näin ollen ei näytä minulle tämän virheen "toiminta" on mahdotonta minua selvittämään, mikä meni vikaan.
    Salli minut sisään sinun ftp.
    Viimeksi muokannut r.dziadusz; 14-04-12 at 16:34.

Eläkkeellä;)

Ei vastausta, joten tarvitsemme Sulje tämä säie. Jos sinulla on lisää kysymyksiä säikeen avaa sen muulla tavalla Ota uusi kirjoitus.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •