Google API asetukset-sivulla määrittää enintään 1 M merkkejä perday = sen täytyy maksaa 20 euroa päivässä google, keskiarvo käyttää google-kääntäjä. Tämä on minulle, ok, kuten ansainnut enemmän päivässä mainoksista
niin olen yrittänyt tehdä enemmän vähemmän rahaa, että tarvittaessa viettää Google kullekin päivälle, mutta silti voi käyttää google kääntää. Minä olen vielä ole varma testitulos alla ajatus, joten olen pyytää virallista vastausta ja tämän yhteisön ohje
-Vinkkejä ja temppuja/1. Entistä vähemmän merkkejä, joita käännetty, entistä vähemmän rahaa, joka halutaan Googlelle viettää
Niin olen ajattelu, käyttämällä Jos et ehdollisen minun että ei tärkeä, jotkin mallit, niin google-kääntäjä ei tarvitse kääntäminen se foorumin joitakin alalla, niin entistä vähemmän rahaa että i on viettää Google:
Jos tämä alue ei ole tarpeen käännetyn sivun, niin ei tarvitse kääntää, jossa on tämä ehdollista? :
< Jos condition="!isset($_REQUEST['language'])" >
Joitakin alueen joka ei tärkeä, joka ei tarvitse kääntää. IE Tervetuloa otsikon, ilmoitus jne
</ Jos>
Saakka Huom. Kyseisen koodin noutaminen täällä http://www.vbenterprisetranslator.Co....HTML#post7847
-Vinkkejä ja temppuja/2. Ei tarvitse kääntää eräät foorumit että ei tärkeä
Mielestäni tällä hetkellä vbet on kääntämisen kaikki foorumin ja ei ole vaihtoehtoja jättää jotkin foorumit
joten mielestäni on tämä jos ei ole ehdollinen, että tarvitsemme nämä plugins koodin rivittyvän:
'vB yrityksen kääntäjä - liput'
"yrityksen kääntäjä vB"
'Write lähettäneet välimuistin'
Jos ($ GLOBALS [forumid]! = xx) {
Edellä plugin-koodia tarvitse rivittää
}
Saakka Huom. muutos xx wih foorumin et halua jättää pois kääntäminen
Adminstration Huomautus: Tämä Vihje on väärä - tarvitaan ei lainkaan
-Vinkkejä ja temppuja/3. Ei tarvitse kääntää jotkin tyylit tyylin vain kääntäminen
esimerkiksi:
oletusarvoinen tyyli toimialue.com on käännetty
mutta domain.com/?styleid=xx on käännetty uudelleen, sen keskimääräinen kaksinkertaisen sivun, joka kääntää, on jopa saman tekstin sisällön, vain eri tyyliä, miksi tarvitsemme kaikki tyylit kääntäminen ei tehokkaan oikealle
joten mielestäni on tämä jos ei ole ehdollinen, että tarvitsemme nämä plugins koodin rivittyvän:
'vB yrityksen kääntäjä - liput'
"yrityksen kääntäjä vB"
'Write lähettäneet välimuistin'
Saakka Huom. muutos xx wih styleid, jonka haluat kääntäminenJos (STYLEID == xx) {
Edellä plugin-koodia tarvitse rivittää
}
Ota jakaa Älä Voit ajatella tulee työnsä, ja jos sinulla on muita tapa säästää ja frugal rahaa, käyttämällä maksettu Google v2 API liian