Microsoft käännös API tunnus on oikein, tällainen virhe näkyy tässä: MSDN-kysymys Lue se. Mutta Google testi näyttää hyvältä. Myös jos olet pm tilisi acces voisin etsiä jostain sisäinen ongelma
Microsoft käännös API tunnus on oikein, tällainen virhe näkyy tässä: MSDN-kysymys Lue se. Mutta Google testi näyttää hyvältä. Myös jos olet pm tilisi acces voisin etsiä jostain sisäinen ongelma
Viimeksi muokannut r.dziadusz; 03-10-11 at 08:45.
Näen vaan olen aina käyttää Google asettaa ja käyttää api v2 niin olisin aina löi raja? Minulla on myös ggogle api v2 kuten havaitseminen
Ymmärränkö oikein - et käytä Microsoft? Se ei ollut koskaan käytössä, teidän foorumia? Huomaa, että Microsoft on kuukausittaisia rajoja, joten on sinua saavuttamaan raja joudut odottamaan kunnes seuraavan kerran aikana. Se ei ole päivittäistä rajaa. Mutta jos koskaan käyttänyt Microsoft ennen sinun ei pitäisi päästä rajan. Ole hyvä selvittää - et käytä sitä nyt tai et käytä sitä ollenkaan.
Michael, tällä hetkellä ei ole käytössä Microsoft, minulla on määritetty vain käyttöön-Google, tunnistus Google API V2, käytä Google API V2, ennen V1, käynnissä linkin Microsoft tuottaa nyt käännöksen, mutta sen satunnaista, jos katsotte, voit sanoa ne ovat kuukausittain rajat sitten tietenkin omat rajoitukset olisi ei vielä voi nollata päivään marraskuuta 1st käytin vBET.
Minulla on minun merkkirajoja google asetettu 100000 perday niin minun asetuksia edellä, kun on lukenut tuon rajan eikä enää saa tuloksia maksetaan Google olisi vapaa API sitten alkaa tuottaa tulosta?
Rajoituksia ei meidän puolellamme, mutta Microsoft puolella. Tieto että on kuukausittainen raja on otettu täältä: InvalidOperationException:: ID = 3644.V2_Json.TranslateArray.2485281C
Ant olet oikeassa tein pienen virheen - täynnä tietoa:
Joten sinulla on myös tuntikohtaiset rajoitukset. Anteeksi vähän disinformaatiota - minun pitäisi lukea sitä huolellisemmin. Onko Microsoft on muita rajoja - kysy Microsoft. Tällä hetkellä en ole tietoinen muista rajoja. Jos sait virheilmoituksen muodossa Microsoft se tarkoittaa, että olet saavuttanut joitakin rajansa. Ota yhteyttä Microsoftin Tarkempia tietoja - se on heille joka antaa sinulle virhe asianmukainen pyyntö. En osaa selittää niitä. Se on kolmas osapuoli. Jos väärää näppäintä virheilmoitus on erilainen mitä voit tarkistaa.volyymi rajoituksia vapaaseen käyttöön, on 4 miljoonaa merkkiä kuukaudessa ja enintään 400K tunnissa
Pyydämme myös huomaamaan, että se ei tarvitse olla 1 marraskuu - emme tiedä yksityiskohtia, kun uusi aika on alkanut. Onko kalenterikuukaudessa, tai se summa viimeisten 30 päivän tai toisinpäin ... Todellakaan ole aavistustakaan siitä, miten Microsoft hallita sitä - kysy Microsoft jos lisätietoja tarvitaan. Joka tapauksessa, jos se on muotoa viimeisten 30 päivän jälkeen se antaisi sinulle joka päivä tehdä uusia pyyntöjä (jos et käytä koko raja yhdessä päivässä).
Viimeksi muokannut vBET; 04-10-11 at 00:15.
Ok Michael, aloitan ominaisuudesta, voit merkitä tätä säiettä ratkaistu minulle, koska se ei enää palvele mitään tarkoitusta
Olen yrittänyt tutkia tätä virhettä tarkemmin, mutta se on mahdotonta.Alkaen käännöskoe MS
Testitulos: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
Test virhe:
Connection (ms): 237,756103516
Sinun täytyy kysyä Microsoft itse, koska se voi myös olla sisäinen Microsoft ongelma, jos olet varma et saavuttanut rajasi:
Voit tehdä, että kirjoita sähköpostia osoitteeseen: mtcont@microsoft.com
Kuvaile ongelmasi - käytä virheen testi
Lähetä Microsoft Käännös API tunnus - Tämä on lähinnä tapa en voi tehdä sen itse
Kirjoita merkkejä tai MB/tunti ja merkkejä tai MB/päivä-palvelu lähettää käännösten määrä
Viimeksi muokannut r.dziadusz; 05-10-11 at 11:16.